וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: בלוטות' רדיו

דידי חנוך

27.8.2008 / 2:26

רבים ממכשירי הסלולר כיום כוללים רדיו. אבל מה עם אלה שלא? אזניית הבלוטות' BTM-318 תפתור להם את הבעיה

כיום, יותר ויותר מכשירים סלולריים כוללים בתוכם רדיו. במכשירים המתקדמים והיקרים יותר, זה כבר כמעט סטנדרט. אבל עדיין קיימים לא מעט מכשירים שיש להם קישוריות בלוטות' ולא כוללים רדיו.

בעבור המכשירים האלה הומצאה האזניה שיש לנו היום בשבילכם, BTM-318, שמשווקת על ידי תאגיד הגאדג'טים העצום Brando. תכלס, מדובר באזניית בלוטות' סטריאופונית די רגילה למראה. יחידת בסיס שמשמשת גם כמקלט הבלוטות', וחיבור שמאפשר להכניס את האזניות הכלולות או את האזניות שלכם.

אבל באזניה הזאת יש גם מקלט רדיו, שקולט FM, מאפשר לשמור 10 תחנות בזיכרון, ועובד 10 שעות בשיחה, 8 שעות בניגון מוזיקה מהמכשיר, ו-12 שעות בניגון רדיו.

למעשה, האזניות האלה יכולות להיות שימושיות גם לבעלי מכשירים שיש בהם רדיו, כי הם פותרים את המטרד המעצבן ביותר של סלולריים עם רדיו: העובדה שכל אלה שבדקנו עד כאן השתמשו בכבל של האזניות כאנטנה. זה אומר שכל עוד השתמשנו באזניות אלחוטיות, לא יכולנו לשמוע רדיו אלא אם חיברנו גם את האזניה הקווית.

האזניות עולות 64 דולרים, כך שאנחנו מנחשים שהן ככל הנראה לא האיכותיות ביותר שיש בשוק, אבל האפשרות לחבר את האזניות שלכם עוזרת בעניין הזה במידת מה, ולמי שרוצה לשמוע רדיו אלחוטי בעודו מחובר לסלולר, זה פתרון לא רע בכלל.

היא אוהבת רק רדיו חזק?

ומה אתם חושבים? יש טעם לקיומו של המוצר הזה, או שרדיו זה בכלל פאסה? אתם יודעים איך עושים את זה: תצביעו, תגיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully