וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כל כך מבוטל?

השמועות גורסות כי המשחק שפותח על בסיס הזיכיון של 'האביר האפל' בוטל. מצד שני, הוא מעולם לא הוכרז רשמית


אתר Australian Gamer מדווח כי הצוות שמפתח את המשחק המבוסס על הסרט 'האביר האפל' התבקש להפסיק את העבודה עליו, כיוון שהכותר בוטל. לפני כשבועיים כתבתי כאן על הפרשה המוזרה הזו: לסרט, שיצא הקיץ והפך לאחד הסרטים המצליחים בכל הזמנים, מעולם לא הוכרז משחק וידאו. וזה לא שהצלחתו הייתה מפתיעה, בשנה האחרונה היה לא מעט הייפ – הן ברשת האינטרנט והן מחוצה לה – שנקשר בסרט.

הדלפות שונות שהגיעו לבלוגים של גיימינג ולסוכנויות הידיעות חשפו תמונה עגומה: המשחק, שזכויות לפיתוחו נמצאות בידי ענקית ההפצה Electronic Arts, הופקד בידי אולפן הפיתוח האוסטרלי של חברת Pandemic, חברה שהביאה לנו בעבר את Mercenaries ואת Star Wars: Battlefront. אך התוצאה שהוצגה ל-EA הייתה כה בעייתית, עד שהם אפילו ויתרו על הכרזה למשחק. ועכשיו, כאמור, השמועות קודרות.

נכון לעכשיו, זה משאיר אותנו עם שני משחקי באטמן שנמצאים בפיתוח. הראשון שבהם הוא Lego Batman – המשך סדרת משחקי אקשן שכבר הביאה לנו גרסאות לגו למלחמת הכוכבים ואינדיאנה ג'ונס. המשחק השני, והמסקרן יותר, הוא זה שמפותח על ידי חברת Eidos כשהוא משתמש בזיכיון של הקומיקס (לא של הסרט), וכולל רבים מאויביו הקלאסיים של באטמן.

  • עוד באותו נושא:
  • באטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully