וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי השבוע

29.8.2008 / 1:45

מה היו חמשת הגאדג'טים של שהעלינו מראשון עד חמישי, ומה מהם הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון היה שעון

בדרך כלל כשיש אי הסכמה בינינו לבין הגולשים בנוגע לגאדג'ט, אנחנו בעדו בעוד גולשים רבים נגדו. אבל שעון הקוקיה שמוציא שוקולד הוא אחד הגאדג'טים שחצי מאיתנו אהב, והחצי השני תהה מה בדיוק הופך אותם לגאדג'טים. אתם, לעומת זאת, אהבתם אותו ברובכם. 73 אחוז מבין 378 גולשים הצביעו בעדו.

בשני טלפון אייפוני

הטלפון הקווי שנראה ומתנהג כמו אייפון היה מכשיר שזכה לקונצנזוס חיובי. כבר המגיב הראשון קבע שזה יהיה גאדג'ט השבוע, והוא צדק לחלוטין. גם רוב התגובות היו בעד, אם כי היו כאלה שלא הבינו מה הצורך בו. נוחות, אנשים, נוחות. יש אנשים שרוצים לעשות את השיחות שלהם ממכשיר טלפון. 76 אחוז תומכים מבין 745 מצביעים, וכאמור: גאדג'ט השבוע

בשלישי אור אישי

הכפפה שמאירה זכתה לאחוזי התמיכה הגבוהים ביותר שהיו לנו השבוע, אבל עוררה פחות עניין מהטלפון. בחישוב של מצביעים תומכים כפול מספר מצביעים כולל, היא מגיעה למקום השני המכובד. התגובות היו חיוביות באופן כמעט גורף. 81 אחוזים מבין 588 מצביעים היו בעד.

ברביעי רדיו עילאי

ברוכים הבאים לפינת "התגובה למגיבים". ל-5, המון אזניות בלוטות באות עם חוטים, כדי לשים אזניות כפתור בשתי האזניים. ל-6, רוב אזניות הבלוטות הסטריאופוניות עולות יותר מ-64 דולר. המחיר הזול היה דווקא סמן מעורר ספק. ל-10, איך אתה מתחבר לאינטרנט ממדבריות גובי או אנטרקטיקה, או כל מקום אחר שאין בו קרינה? 56 אחוז תומכים בלבד מבין 288 מצביעים.

בחמישי מחשב פיצי

כן, הכותרת אינה ממש חרוז. אבל בהתחשב בשנאה שהמחשב הזעיר והמגניב הזה זכה לה, כנראה שהוא לא ראוי לחרוז. תכלס, הופתענו. זה מחשב בגודל אגרוף, למען השם. סופית נכנסנו למצב של הדחקה. לא אכפת לנו שרק 43 אחוז מבין 371 המצביעים היו בעדו. לדעתנו זה מגניב לאללה. וגם הכבל החללי מגניב. אם היה לחברה צלם מוצרים נורמלי, אנחנו משוכנעים שהוא היה מקבל 10 אחוז יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully