וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

ברוכים הבאים למסיבת סוף החופש הגדול של הוידאודרום. הזמנו למענכם את לארה קרופט ושני באטמנים שונים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע, אנחנו מכריכים אותם לכסוס ציפורניים ולבכות בציפיה לאותו היום בו הצעירים יחזרו לבית הספר ויפסיקו להרעיש באמצע הלילה מול החלונות של אנשים שרוצים להירדם

Tomb Raider: Underworld

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, DS

תאריך השקה: 21 בנובמבר 2008

הערות: לפני מספר שנים, נראה היה כי כוכבה של לארה קרופט דעך, ופינה את מקומו לגיבורות אחרות של משחקי מחשב. אבל אז, בשני משחקים מפתיעים לטובה, חזרה ההרפתקנית לחיים והצליחה לפתח ציפיות גם לגבי הכותר החדש בסדרה. רק מה, העניין עם הטיגריסים עדיין לא ברור, למה הם שונאים אותה כל כך? מה היא עשתה להם?

Mercenaries 2: World in Flames

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 5 בספטמבר 2008

הערות: בסוף השבוע הבא יגיע לחנויות הכותר השני בסדרת Mercenaries. הראשון, ממנו התעלמו רבים, היה אחד ממשחקי "ארגז חול" הטובים ביותר שנוצרו, וכולי תקווה שלמשחק הזה ישימו לב. סערה פוליטית הוא כבר הצליח לעורר, כשמפתחיו החליטו למקם את אזור הקרבות בונצואלה ועוררו את זעמו של הוגו צ'אבז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Mortal Kombat VS. DC Universe

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 2008

הערות: סדרת משחקי מורטאל קומבאט, בדיוק כמו לארה קרופט שמופיעה כמה שורות מעל, מנסה בכל כוחה לחזור מהוספיס לסדרות שזמנן עבר. הניסיון החדש כולל חיבור מסקרן עם חברת הקומיקס DC, וכניסה של דמויות כמו סופרמן וסאב-זירו לאותה הזירה. אז מי ינצח? את זה אתם תוכלו לקבוע.

X3: Terran Conflict

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: החברה הגרמנית Egosoft שוקדת על סדרת משחקי X כבר כמעט עשור, ו-X3: Terran Conflict אמור להיות אקורד הסיום של היקום הרחב אותו הם יצרו. כמו בכותרים הקודמים, גם כאן מדובר במשחק לחימה בחלל, עם אלמנטים של כותר תפקידים.

Crysis: Warhead

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 12 בספטמבר 2008

הערות: רבים מכם לא נתנו ל-Crysis המקורי סיכוי בגלל הפחד שהמשחק הזה לא יעלה על המחשב שלכם. עם זאת, בפועל המשחק עובד גם על מערכות לא הכי חדשות, ועכשיו הוא מקבל גם כותר המשך. נכון, מדובר באותו הסיפור, אבל נקודת המבט שונה, ויש גם לא מעט שדרוגים בתחום המשחקיות.

NWN 2: Storm of Zehir

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: סוף 2008

הערות: Storm of Zehir היא חבילת הרחבה שניה לכותר התפקידים Neverwinter Nights 2. חוץ מעלילה חדשה ושידרוגים גרפיים, יהיו כאן גם שינויי משחקיות ותוספות של גזעים ומקצועות. מעבר לכך, תוכלו לפגוש גם כמה דמויות ישנות ומוכרות לצד אלה החדשות.

Socom: Confrontation

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: סדרת משחקי Socom מעולם לא התהדרה בעלילה מרשימה. הטרוריסטים הרוסיםערבים מבצעים פעולות בנאליות ומכריחים את החיילים האמריקאים האמיצים ללכת ולתקן את הנזק. אבל העלילה מעולם לא הייתה אלמנט חשוב בסדרה הזו, כיוון שרובה מבוססת סביב משחק מרובה משתתפים עם צ'ט קולי בין חברי הצוות. וזה, כפי שאפשר לנחש, ממש כיף.

Lego Batman

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: אוקטובר 2008

הערות: אחרי "האביר האפל", יש שיאמרו כי משחק המבוסס על שיתוף הפעולה בין חברת הקומיקס DC לבין חבת לגו הוא לא במקום. אחרי הכל, Dark Knight הביא את הדמות של באטמן למקום מאוד אפל, ואילו כאן אנחנו מקבלים אותו בצורת לגו חמודה. אבל אלה שיאמרו זאת, יטעו, כי ללגו באטמן תמיד יש מקום לצד הבאטמן הקודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully