וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

שפופרת לטלפון סלולרי שנראית כמו קופסת סיגריות - לאנשים שמפחדים מהשפעות הסלולרי אך רוצים לפרסם ניקוטין

הרבה מאוד שנים עברו מאז המצאת הטלפון ושכלול רעיון השפופרת. הרבה מאוד שנים עברו גם מאז כניסתה לתחום הקונצנזוס של הקביעה אודות הנזק שהסיגריות גורמות לבריאות שלנו. איך שני הדברים האלה קשורים, אתם שואלים? ובכן, עכשיו יש מוצר מאוד טיפשי שמשלב בין סיגריות לטלפון הסלולרי שלכם. והוא, יש לומר, מאוד טיפשי.

מדובר בשפופרת חוטית שנועדה לטלפון הסלולרי (יש מתאמים לנוקיה, סמסונג וסוני אריקסון). והשפופרת הזו, היא מעוצבת כמו קופסת סיגריות. כפי שניתן להבין, קהל יעד של שפופרת חוטית לסלולרי הוא בין השאר – ואולי בעיקר – אנשים שלא רוצים לקרב את הטלפון אל הראש שלהם מהפחד (הלא מאוד מבוסס, יש לומר) מכך שהטלפון מזיק לבריאות. ולאותם האנשים מציעים יצרני הגאדג'ט הזה ללכת ולדבר לתוך קופסת סיגריות? אהא, בטח.

מעבר לכך, למה שמישהו ירצה להסתובב ברחוב ולדבר לתוך קופסת סיגריות? באמת, זה טיפשי מדי. בטח ובטח שלא שווה 6.79$ אותם מבקשים מכם עבור המוצר חסר-ההגיון הזה. מה עוד, שרשום עליו Handsfree כשבפועל אין שום דרך, לפחות ממה שרואים בתמונות שלו, להחזיק אותו בלי שימוש באחת הידיים. אין מנוס מלהכריז על הדבר הזה כעל גאדג'ט הגרוע... של השבוע..

למי זה טוב?

לא, באמת, יש לכם תסריט בו הגאדג'ט הזה יכול להיות שימושי, וסיבה לכך שמישהו יקנה אותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully