וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקון מתמקדים בוידאו

D90 - מצלמת ה-DSLR החדשה של חברת ניקון, היא הראשונה מסוגה שמסוגלת לצלם לא רק תמנות סטילס אלא גם וידאו בהפרדה גבוהה

חברת ניקון משיקה בימים אלה מצלמת DSLR (ריפלקס דיגיטלית) חדשה – D90 שמה. למצלמה רזולוציה מקסימלית של 12.3 מגהפיקסל, רגישות מקסימלית של ISO 6400 ויכולת לצלם 4.5 תמונות בשניה, ומחיר של כ-1,000 דולר (ללא עדשה) אבל זה כלל לא מה שבאמת מבדיל אותה ממצלמות אחרות.

התכונה הייחודית – שמיושמת כאן לראשונה במצלמת DSLR, היא היכולת לצלם וידאו ברזולוציה של 1080x720 (720p) עם לכידת קול. מדובר, כאמור, בתכונה שלא יושמה עדיין בסוג זה של מצלמות, אשר מתאימות יותר לאנשים עבורם הצילום הוא תחביב רציני או עבודה. את צילום הוידאו ניתן לבצע עם כל העדשות הסטנדרטיות של ניקון, ביניהן גם עדשות מאקרו ועדשות טלסקופיות, וגם את הרגישות של הסרט תוכלו לקבוע בעצמכם באמצעות המצלמה.

מבחינה מסויימת מדובר בגימיק – אנשים שמשתמשים במצלמת DSLR קונים אותה בזכות איכות התמונות ולא כדי שזו תהיה מצלמת וידאו. עם זאת, תמיד עדיף שתהיה אפשרות לצלם גם תמונות נעות, בייחוד עם הורסטיליות שמתאפשרת בזכות היכולת להחליף עדשה בכל רגע נתון. אם הדגם יצליח, סביר להניח שנראה גם את המתחרות של ניקון נכנסות לתחום של שילוב מצלמה מקצועית עם מצלמת וידאו, וחלום המצלמה האולטימטיבית יתקרב עוד צעד לכיוון המימוש.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully