וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיאס צרכני

משרד התקשורת משנה את הרישיון של המפעילות הסלולריות כדי לתת ביטוי לנושאים צרכניים כמו ניתוק השירות וגניבת מכשירים

משרד התקשורת הודיע היום כי הוא משנה פעם נוספת את הרישיון של חברות הסלולר כדי לתת ביטוי למספר נושאים צרכניים אשר עלו בשימוע שהתקיים בחודש מרץ האחרון.

התיקון הראשון עוסק באופן הפסקת שירות כאשר זה נעשה לבקשת מנוי. לטענת משרד התקשורת, מי שרוצה להתנתק היום משירותי סלולר נאלץ להגיע לנקודת שירות ולחתום על טפסים, ואילו אחרי כניסתה לתוקף של ההוראה ב-2 באוקטובר, יצטרכו החברות להפסיק שירות גם באמצעות הודעת דואר אלקטרוני או פקס, תוך יום עבודה אחד מרגע הבקשה.

התיקון השני נוגע להוראה המחייבת חסימת טלפונים סלולריים שנגנבו ואבדו. אם כיום חוסמות החברות את כרטיס הסים ואיתו את הקו, מעכשיו הן תצטרכנה לחסום לשימוש גם את המכשיר עצמו. כדי לעשות זאת, יצטרכו החברות לרשום את מספרי הזיהוי של המכשירים, וליצור מאגר כללי של מספרים בעייתיים שלא יוכלו לקבל קו באף רשת הפועלת בארץ. השירות הזה צריך להינתן ללא תשלום כבר החל מה-31 באוקטובר.

התיקון השלישי בא לאפשר לחבורת הסלולר לנתק "מנויים רדומים" שלא צרכו שירות במשך שנה, ואשר לא משלמים לחברה תשלום קבוע. במקרה כזה, תחויב החברה להודיע למנוי על כוונת הניתוק ובאם לא התקבלה ממנו תשובה, תוכל לנתק את הקו שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully