וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט חברתי

דידי חנוך

2.9.2008 / 17:00

ספורט 5 וחברת Web2sport משיקים רשת חברתית נישתית שמיועדת לחובבי ספורט וספורטאים חובבים

גם ספורט 5 רוצה לנשום אוויר ווב 2. האתר, בשיתוף עם חברת Web2sport משיקים רשת חברתית נישתית חדשה שמיועדת לחובבי ספורט ולספורטאים חובבים.

האתר משלב ידיעות וקטעי וידאו של ערוץ הספורט, עם אפשרות לפתיחת בלוג או לייבא בלוג קיים ממספר פלטפורמות הכוללות את ישראבלוג, תפוז, בלוגר, וורדפרס ולייבג'ורנל.

כמו כן, מכיל האתר ויקי, אנציקלופדיה אינטראקטיבית בעריכת הגולשים בסגנון עדות הויקיפדיה. יש גם פורומים, מדור משחקים, מדור תמונות, מדור וידאו - שמאפשר להעלות סרטוני ספורט מהמחשב האישי או מכל אתר וידאו ברשת שמאפשר הטמעת הסרטונים שבו.

יש גם פורומים, חדשות, וניקוד על פעילות באתר. כמו פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, ניתן להוסיף חברים ולראות את הפעילות שלהם באתר באמצעות אקשן פיד.

אולי הייחוד המסקרן ביותר באתר הוא הפוקוס שניתן לספורטאים חובבים. האתר מאפשר לכל שחקן לרשום את העמדה בה הוא משחק, ולקבוע מפגשים עם חברים מוכרים או עם משתמשים אחרים באתר שמעוניינים לשחק באותו הענף.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט מסר בהודעה לעיתונות: "מגמת הפרסונליזציה הגוברת של עולם התוכן, העלתה את הצורך של ערוץ הספורט, כגוף תוכן הספורט הגדול בישראל, לתת לחובבי הספורט מענה מושלם גם בתחומים של קהילות ותוכן גולשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully