וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק אפל

דידי חנוך

3.9.2008 / 14:56

אישור חלקי לנאנו הבא, תאריך לארוע של אפל וגם מועד לפתיחת החנות בארץ

כמה ידיעות אפל הצטברו אצלנו, אז כללנו אותן במבזק אחד.

בתערוכת IFA בברלין, אי שם במסדרונות האחוריים, איתרו אנשי Engadget ספרד את הדוכן של חברת Hama, יצרנית ותיקה ומוכרת של מוצרי לוואי לאייפוד. בין המוצרים נמצא כיסוי לאייפוד, שלא מתאים לאף אחד מהדגמים הקיימים. למה הוא כן מתאים? לעיצוב שנחשף על ידי קווין רוז ואשר דווח כאן לאחרונה.

לכו לקישור, ותראו את התמונה של רוז שכן בצד. נראה דומה. ומכיוון ש-Hama היא חברה עם מערכת יחסים עם אפל, סביר יותר שהם קיבלו את העיצוב והמקור, ולא מאתר אינטרנט. אז כן, אנחנו יכולים ככל הנראה לצפות לאייפוד נאנו ארוך וצר. מתי הוא יגיע? על כך בסעיף הבא.

יש תאריך

ה-9 לספטמבר, יום שלישי הבא, הוא מועד הארוע הבא של אפל. לפי ההזמנה, די ברור שמדובר בארוע שהפוקוס שלו הוא מוזיקה. או, במילים אחרות, דור חדש לאייפודים. כולל האייפוד נאנו החדש והצר. סטטיסטית, לפי אחוזי הדיוק של קווין רוז בעבר, זה אומר שאנחנו יכולים לשכוח מגרסה חדשה לאייטיונז ומהוזלה משמעותית במחירי האייפודים. אבל מכיוון ששני הדברים האלה מאד הגיוניים, והיו סבירים יותר מהצורה החדשה, דווקא כן נמשיך לצפות להם.

גם לחנות

וגם לחנות החדשה של אפל בישראל, שאת קיומה ומיקומה חשפנו לראשונה כאן בוואלה!TECH, יש תאריך הקמה. נוכל לצפות לסניף הראשון בקניון רמת אביב ב-18 לחודש. החנות, בגודל 300 מ"ר, צפויה לדברי איידיגיטל להכיל את כל מה שרגילים לצפות מחנויות אפל, כולל ה-Genius Bar עם מומחי השירות המפורסמים של החברה. נחכה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully