וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

5.9.2008 / 2:35

חמישה גאדג'טים עמדו על קו המירוץ. כולם הגיעו בסוף, אבל רק אחד ניצח והוכתר על ידכם לגאדג'ט השבוע

בראשון העט טען

את השבוע הזה פתחנו וסגרנו עם מטענים. המטען שהוא גם עט היה ללא ספק הגאדג'ט שזכה למספר ההצבעות הגדול ביותר השבוע, ביתרון משמעותי. ככל הנראה מכיוון שמדובר במוצר פשוט שקל להבין למה הוא מגניב או למה אתם חושבים שלא. בכל מקרה, 64 אחוז מ-611 המצביעים היו בעדו. לא רע.

בשני המזוודה דיברה

היכולת להפוך כל מקום לבמת נאומים היא - ככל הנראה - פחות נחשקת ממה שחשבנו. מזוודת הנאומים החביבה של המחר שלמר לא זכתה לאהדה רבה, ולמעשה התקשתה להשיק אחוזים חיוביים. קצת לא נעים. רק 54 אחוז מבין 465 מצביעים היו בעדה.

בשלישי המגע ריפא

השבוע היה שבוע בו מוצרים זוכים או לאחוזים גבוהים, או להצבעות רבות, ומכשיר המידע הרפואי בעל מסך המגע של אינטל ואלג'י היה הראשון מבין שלושה מוצרים שנכנסו לקטגוריה השנייה. אחוזי התמיכה שלו היו הגבוהים של השבוע - 84. אבל מספר המצביעים המועט - 249 - מנע ממנו לזכות בתואר.

ברביעי הטלויזיה שחתה

הטלויזיה הזעירה והעמידה במים של סוני המשיכה את מגמת האחוזים הגבוהים והעניין המועט. היא גם עוררה עניין מועט בתגובות, ובאופן כללי אכזבה אותנו. חבל. אנחנו ממש רוצים מוצר כזה שיעבוד גם כאן. 77 אחוז תמיכה זה אחלה, אבל 264 מצביעים זה באסה.

בחמישי העץ הטעין

את השבוע סיימנו כפי שפתחנו - במטען, והפעם סולרי. תכלס, חשבנו מראש שזה יהיה גאדג'ט השבוע, כי הוא שילוב של שני דברים שהולכים טוב בדרך כלל: מוצרים יפים, ומוצרים ירוקים. ואכן, למרות שמספר המצביעים לא היה נהדר, שקלול של 81 אחוזי תמיכה מקרב 316 מצביעים הספיק כדי להכתירו לגאדג'ט השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully