וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפי - העונה ההמונית

חברת Multiverse הכריזה כי היא מפתחת משחק מחשב המוני המתרחש בעולם הסדרה 'באפי - קוטלת הערפדים'

לפני כשנתיים הכריזה חברה אלמונית למדי בשם Multiverse, שפיתחה כלים חינמיים ליצירת משחקים המוניים, כי היא חתמה על הסכם עם אולפני Fox להפקת משחק המוני המבוסס על פיירפליי – הסדרה של ג'וס ווידון (יוצר 'באפי') שלא הצליחה לסיים עונה אך הפכה לסדרת קאלט ואף ראתה המשך בדמות סרט קולנוע. היום שמענו כי הפרוייקט נדחה, אך החברה לא יוצאת לחופש אלא מתחילה לפתח משחק חדש, כותר תפקידים המוני המבוסס על העולם של 'באפי – קוטלת הערפדים'.

התכנון הוא לתת לאנשים אפשרות לשחק בכותר הן בסביבה תלת-ממדית מלאה, והן בתור משחק פלאש דו-ממדי, כשלמשתמשים מתי הסביבות יש אפשרות לשחק יחד. לא ברור כיצד זה ייעשה, אך המשחק צפוי להגיע לגרסת בטא כבר השנה. תאריך ההשקה הרשמי עוד לא פורסם. זהו לא המשחק הראשון המבוסס על הסדרה, בעבר כבר הושקו משחקי באפי לגיימבוי, אקס-בוקס ופלייסטיישן 2, כשבנובמבר הקרוב עתיד לצאת גם כותר לנינטנדו DS.

חמש שנים עברו מאז שהסתיימה העונה השביעית של באפי, וארבע שנים מאז שהיקום של הסדרה נסגר מבחינה טלוויזיונית עם ירידתה מהמרקעים של סדרת הבת שלה - אנג'ל. עם זאת, לפני כשנה וחצי התחילה העונה השמינית של באפי בתור סדרת קומיקס חודשית, לה כבר 17 גיליונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully