וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

תוכנית האח הגדול עושה גלים לא רק בישראל אלא גם בתעשיית המשחקים. והשבוע, הארנבים מתיישבים בכסא הווידויים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה!TECH. נו, קורה, לפחות יש להם עפעפיים. טוב, האמת היא שאין להם עפעפיים, אבל יש להם את הזכות המדהימה להיכנס למדור הוידאודרום.

Battlefield Heroes

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: סוף 2008, בטא סגורה שמתרחבת כל הזמן

הערות: אם עדיין לא שיחקתם במשחקי באטלפילד, חבל, כי הכותר החדש בסדרה - Heroes, כנראה לא יוכל להבהיר לכם איך זה לשחק בבאטלפילד 2 או 2042. ועכשיו לחדשות הטובות, המשחק הזה חינמי ונראה מאוד חמוד. והשילוב הזה הוא שילוב מנצח.

Hello Kitty Online

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 2008

הערות: מה אפשר להגיד על הדבר הזה? משחק תפקידים המוני של Hello Kitty הוא צעד מאוד הגיוני בדרך להשתלטות של החתול החמוד-להבחיל על העולם. והמשחק עצמו נראה חמוד למדי, עם אלמנטים מעניינים ואווירה נחמדה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

Rayman Raving Rabbids TV Party

מגיע לפלטפורמות: ווי, נינטנדו DS

תאריך השקה: 31 באוקטובר

הערות: הארנבים חוזרים, הארנבים חוזרים. טוב, את זה ידענו כבר מזמן, אבל עכשיו הם הגיעו גם לכסא הוידויים של תוכנית 'האח הגדול' הבריטית. נכון, בינתיים הם מגיעים רק לווי ולנינטנדו DS, אבל אם יותר אנשים ידרשו התארנבות המונית, יש סיכוי שלכל אחד יוכל להיות ארנב משלו!

Red Baron

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 18 בספטמבר

הערות: משחק קרבות המטוסים הוותיק מהגר לו עכשיו לפלייסטיישן 3, ומביא לקונסולה החדשה את אחת ההתנסויות הראשונות במלחמת העולם הראשונה, "המלחמה שתסיים את כל המלחמות", שנשכחה על ידי תעשיית המשחקים לגמרי.

Skate 2

מגיע לפלטפורמות: 2008

תאריך השקה: אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3

הערות: לאחר השליטה האבסולוטית של סדרת טוני הוק בז'אנר משחקי הסקייטבורד, הגיע לו Skate של EA ושינה קצת את החוקים. עכשיו מגיע גם המשחק השני בסדרה, עם הבטחה להפוך אותו לטוב יותר. בין השאר, עכשיו אפשר להסתובב בעיר המשחק ולהזיז אובייקטים כדי ליצור רמפות מאולתרות.

Stoked

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: נובמבר 2008

הערות: קצת עצוב היה בעולם משחקי הסנואובורד מאז SSX On Tour. העצב עומד להשתנות לשמחה עכשיו, עם הצגתו של Stoked – משחק חדש שמציג עולם פתוח של מדרונות תלולים ותנאי מזג אוויר דינמיים שמשתנים כל הזמן. כמו כן, יש כאן מותגים אמיתיים ומסלולים אמיתיים.

Yakuza 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 19 בספטמבר 2008

הערות: כמעט שנתיים עברו מאז שיצא יאקוזה 2 ביפן לפלייסטיישן 2, וזכה לביקורת נלהבת של מגזין המשחקים המפורסם פאמיטסו. רק עכשיו הוא זכה לתרגום אנגלי, ומגיע לאירופה וארצות הברית. חבל מאוד, אבל חבל גם לוותר על כותר ההמשך לאחד ממשחקים הפעולה המסקרנים של ה-PS2.

Golden Axe: Beast Rider

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: ספטמבר 2008

הערות: ככל שתאריך השקתו של Golden Axe: Beast Rider מתקרב, כך עולה הדאגה. אחרי הכל, Golden Axe הוותיק היה אחד המשחקים המגניבים ביותר של תחילת שנות התשעים, ועכשיו אנחנו נצטרך להתמודד עם הניסיון לעדכן אותו לשנות האלפיים. נשאר רק לקוות שיהיה טוב.

Guitar Hero: World Tour

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: לא ברור מתי באירופה, 26 באוקטובר בארה"ב

הערות: סדרת משחקי גיטר הירו הפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות, ואפילו קיבלה מתחרה רצינית בדמות Rock Band. עכשיו מתעדכן גיטר הירו, ויכלול גם הוא לא רק גיטרות אלא כלים נוספים כמו תופים. מעבר לכך, יש גם שירים חדשים והסכם עם לוג'יטק לייצור כלי "פרימיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully