וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מלחלח אוויר אולי נחמד, אבל למה לעשות אותו בצורת פחית משקה, ולגרום לאנשים לחשוב שיש לכם זבל על השולחן?

אזור העבודה המשרדי או הביתי שלנו הוא אחד המקומות החשובים ביותר בכל הקשור ליצירת רושם ראשוני על אנשים. מי שבא לבקר אותנו ורואה שולחן מבולגן עם המון זבל עליו יחשוב, ובכן, שאנחנו בלאגניסטים. זה לאו דווקא משהו רע, אבל קשה יותר להרשים לקוח (או דייט) פוטנציאלי אם הם ישר רואים כמה לא אכפת לנו מסדר וניקיון.

זאת, בדיוק, הסיבה לכך שמלחלח (Humidifier) בצורת פחית משקה קל הוא רעיון ממש גרוע. פחיות לא צריכות להיות על שולחן נקי ומסודר, ולא כולם ישימו לב לכך שמהפחית הזו יוצא כבל USB המתחבר אל המחשב. התוצאות יכוליות להיות הרסניות: מעבר לכך שאנשים אחרים יצחקו עליכם מאחורי הגב, יום אחד מישהו עוד ינסה לזרוק אותה או למחוץ אותה בלי לשים לב למה שהיא באמת.

וכשהמלחלח הזה עובד, הוא מוציא ענני אדים לאוויר של החדר, מה שייצור את הרושם שעישנתם וזרקתם את הסיגריה שלכם לתוך הפחית הזו. כל זה כשהמטרה המוצהרת של האדים האלה היא להעלות את הלחות בחדר, לנקות את האוויר סביבכם ולשפר את חילוף החומרים שלכם. אבל גם מטרה נעלה שכזו לא מצדיקה את הצורה המציקה של הגאדג'ט הזה, שעולה 24.99$ וזוכה בתואר המלחלח המלכלך והגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

להתלחלח ולהתלכלך?

תסכימו שגאדג'ט בצורת פחית יישב אצלכם על השולחן, או שאתם מסכימים שמדובר ברעיון רע?

  • עוד באותו נושא:
  • מלחלח usb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully