וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Spot GPS

מכשיר ה-GPS של SPOT לא יגיד לכם לאן ללכת, אבל ישלח עדכוני מיקום ובמקרה הצורך גם בקשה לעזרה ליקיריכם

בשנים האחרונות מחיר של מכשירי הניווט ירד והטכנולוגיה שלהם השתכללה, עד שכיום לרבים מאיתנו יש מכשיר שכזה. רובם פועלים עם שירות ה-GPS הלוויני, אחרים באמצעות הרשת הסלולרית, וכולם מאפשרים לנו למקם את עצמנו ולעזור לנו למצוא את היעד אליו אנו שואפים להגיע.

מכשיר חדש בשם Spot GPS, בא לתת לכם לעדכן גם אנשים אחרים במיקומכם. הדבר שימושי הן עבור אנשים שאובדים בשטח וצריכים חילוץ, הורים ששולחים את ילדיהם לבד או מטיילים שרוצים לעדכן את הקרובים במיקומם בלי הצורך להתקשר אליהם. ל-Spot GPS. כל מה שתצטרכו לעשות זה להכניס לתוך המכשיר לפני היציאה כתובות אימייל ומספרי טלפון, אליהם יישלך המיקום שלכם עם הקואורדינאטות שלכם וקישור למיקום הנ"ל באתר המפות של גוגל.

למכשיר מספר פונקציות. הראשונה היא למקרי חרום, ומטרתה לשלוח הודעה יחד עם מיקום בכל חמש דקות. השניה מאפשרת לכם ליצור קשר ולשלוח קישור ל-Google Maps, השלישית גם היא למצבי חרום, אך כאלה שפחות מסכנים אתכם, והיא תשלח הודעה כל חמש דקות במשך שעה. את כל אלה תקבלו בתמורה ל-80 פאונד לשנה (שימוש בלתי מוגבל בהודעת חרום ו-200 הודעות עזרה או עדכון לכל טלפון בעולם), ואם תוסיפו עוד 30 – תקבלו גם את האפשרות לשלוח עדכון מיקום כל 10 דקות למשך 24 שעות אל חשבון ה-SPOT שלכם, כדי לעבור עליו אחר כך. המכשיר יכול לתפקד שנה על 2 סוללות, 14 ימים במצב מעקב ושבעה ימים במצב חרום. מחירו עומד על 149 פאונד.

הולך אתכם תמיד?

תהיו מוכנים לשלם את הסכום הלא-נמוך אותו מבקשים מכם כדי שיהיה לכם וליקיריכם שקט נפשי?

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • spot gps

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully