וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Schlage Link

מנעולי הדלת של חברת Schlage לא רק משתמשים בקוד, אלא גם ניתנים לשליטה ומעקב דרך רשת האינטרנט

המנעולים שמותקנים בבתים שלנו כבר מזמן לא פרימיטיביים. התחכום של הגנבים גורם ליצרני הדלתות והמנעולים לחשוב כל כמה חודשים על פתרון חדש אותו אפשר להציג ללקוחות כדי שאלה ירכשו, אפילו אם זה לזמן מוגבל, בטחון בהגנה על הדברים שלהם, יחד עם המנעול כמובן.

חברת Schlage מייצרת מנעולים כבר 88 שנים, והמוצר החדש שלה בא לא רק לנעול את הדלת שלכם אלא להקל עליכם. הערכה, Schlage Link שמה, כוללת קודם כל מנעולים אותם ניתן לפתוח הן באמצעות המפתח הרגיל והן באמצעות הקשת קוד בן 4 ספרות. המנעולים הנ"ל מאובטחים מפני פריצה, כדי למנוע אי נעימויות.

אבל מה שבאמת מעניין ב-Link הוא הקישור האלחוטי המאובטח בינו לבין הרשת בבית. הקישור הזה מאפשר לכם, למשל, לתכנת קודים שונים עבור הגישה לבית, שיפעלו בשעות מסויימות. כמו כן, תוכל המערכת לשלוח לכם הודעת SMS או אימייל בכל פעם שמישהו משתמש בקוד שלכם. ואם זה לא מספיק, אפשר גם לנעול ולפתוח את הדלת דרך האינטרנט או התוכנה הסלולרית, במקרה ואתם תמיד שוכחים אם עשיתם זאת כשיצאתם מהבית. השאלה הנשאלת היא האם רמת האבטחה של המערכת הזו גבוהה מספיק, אבל אם חברה כל כך ותיקה שמה על מערכת כזו את המוניטין שלה, כנראה שכן. מחירה של הערכה עומד על 299$ וכולל דמי שירות חודשיים של 12.99$.

גם מנעולים קונים מהר, או רק נעליים?

האם אתם מוכנים כבר להתקדמות אינטרנטית בתחום המנעולים, או שגם מנעולי פלדלת נראים לכם כמו משהו עתידני מדי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully