וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליין חדש לאביזרי פיליפס

פיליפס הציגה בישראל סדרות חדשות של ציוד היקפי, שכוללות בין השאר גם תכשיטים וסוללות אוניברסליות

חברת פיליפס הציגה היום בישראל את ליין הציוד ההיקפי החדש שלה. הליין המגוון כולל, בין השאר, שיתופי פעולה עם יצרנית התכשיטים סברובסקי ועם חברת הנעליים נייקי. בסך הכל, מדובר בכ-20 תתי קטגוריות עם כחמש מאות מוצרים חדשים. יותר מ-700 נקודות מכירה פיזיות תהיינה למוצרים האלה, נוסף על אתרי אינטרנט.

אחת הקטגוריות החדשות והבולטות בתחום היא Power4Life, שמתחלקת לסדרה של מטעני USB (חלקם עם מתאמים לגאדג'טים בעלי כניסות לא סטנדרטיות) ולסדרה של סוללות אוניברסאליות המסוגלת לטעון גאדג'טים ומחשבים ניידים. מוצר הדגל הוא SCE7640 בעל היכולת לספק עד 60 שעות טעינה. זאת כשהיא במשקל של 283 גרם. ובגודל של 7x5 ס"מ.

כמו כן, נכנסה פיליפס לשיתוף פעולה עם אפל, בעקבותו היא משיקה מוצרים למכשירי האייפוד והאייפון. יחד עם נרתיקים, משדרי רדיו ומטענים לרכב תושקנה גם תחנות עגינה של פיליפס. ביניהן גם תחנת עגינה SJM3151, המגיעה עם שלט אוניברסאלי אשר מסוגל לשלוט בין השאר גם על האייפוד כשזה נמצא בתוך התחנה.

שיתוף הפעולה של פיליפס עם סברובסקי הניב קו מוצרים ששמו Acrive Crystal – אוזניות, זכרונות פלאש ואוזניית בלוטות'. לדברי אלישבע שוחט – שוסטרמן, מנהלת שיווק פיליפס ישראל, כעת עובדים המדענים של החברה יחד עם אנשי סברובסקי על מנת לתת לקריסטלים תפקיד שימושי בתוך המוצרים של פיליפס. התכשיטים האלה נמכרים בחנויות מתנות, כמו גם בחנויות של סברובסקי

  • עוד באותו נושא:
  • פיליפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully