וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיו של לוג'יטק

חברת לוג'יטק ממשיכה להרחיב את היצע המקלדות, העכברים והרמקולים, אך בנוסף נכנסת גם לתחום מצלמות אבטחה לבית

לוג'יטק – אחת היצרניות הגדולות בעולם של ציוד היקפי למחשבים, הכריזה היום על הרחבת קו המוצרים שלה וכניסה לתחומים חדשים יחסית עבור החברה. עם זאת, עדיין מדובר בציוד היקפי – אנשי החברה הכריזו לא פעם שזהו התחום החזק שלהם ורק בו הם יתעסקו.

התחום החדש הוא מוצרי אבטחה עבור הבית הדיגיטלי – ערכות הכוללת מצלמות אבטחה עם גישה מהרשת (צפיה, התראה באמצעות הודעה), כשהמצלמות עצמן מעבירות את המידע למחשב דרך קוי החשמל הביתיים – דבר שמחסל את הצורך בחיווט ייעודי. אחת המצלמות שמושקות מיועדת להתקנה מחוץ לבית ומוגנת מפני פגעי מזג האוויר, כשמצלמה נוספת מיועדת להתקנה בתוך הבית והמצלמה השלישית היא מצלמה מוסווית. ניתן להוסיף למערכת אחת עד 6 מצלמות שונות, כולן מעבירות וידאו ב-VGA.

מעבר לכך, מרחיבה לוג'יטק את היצע המקלדות והעכברים שלה. בין השאר, הציגו אנשי החברה עכבר שמתחבר באמצעות קליפ למכסה החיצוני של הלפטופ לנשיאה נוחה, ומסוגל לעבוד כ-18 חודשים על סוללה. בתחום המקלדות המוצר המעניין באמת הוא ה-Illuminated Keyboard – המקלדת הדקה ביותר שהוציאה החברה אי פעם לשוק, שמגיעה עם תאורת מקשים מיוחדת המונעת מהאור לבקוע מבין המקשים. לא ברור מתי תגיע המקלדת לארץ עקב הצורך לבצע חריטה מיוחדת של האותיות העבריות על המקשים.

  • עוד באותו נושא:
  • לוג'יטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully