וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

השקת המשחק החדש בסדרת הארי פוטר נדחתה לקיץ הבא כדי שיגיע לחנויות יחד עם הסרט השישי בסדרה

עולם המשחקים יוצר בשנים האחרונות קשר הדוק יותר ויותר עם עולם הקולנוע. בהתחלה החלו אולפני הסרטים למכור זכויות ליצירת משחקים על פי סרטיהם כדי להרוויח מעוד מוצר נלווה, ולאחר מכן הופיעו סדרות משחקים שהפכו פופולאריות כל כך עד שמישהו החליט לעשות עליהם סרט.

לפני מספר שבועות החליט אולפן הסרטים וורנר להעביר את השקת הסרט החדש בסדרת הארי פוטר מהסתיו הנוכחי לקיץ הבא. לא הוסבר מהי הסיבה למעבר הזה, אך לא מעט אנשים טענו כי זה נעשה כדי להציג בסוף השנה הבאה נתונים כספיים טובים.

כתוצאה משינוי התאריך הזה, נוצרה בעיה בחברת אלקטרוניק ארטס, שמפתחת את המשחק שעוקב אחר עלילת הסרט ומשתמש בכמה מהטאלנטים שלו. המשחק היה מוכן להשקה כבר בנובמבר, אך המכירות שלו היו צפויות להיפגע עקב אי-הקרבה להשקת הסרט. לכן החליטו ב-EA להזיז גם את ההשקה של המשחק לקיץ הבא. כמה יעלה להם להשיק את המשחק מחוץ לתקופת חגי החורף? לא ידוע. אבל ב-EA חשפו את הסכום אותו, העריכו, הם ירוויחו על המשחק – 120 מיליון דולרים עד סוף שנת העסקים שלהם.

הגנה מוגזמת

אחד הדברים אותם הביאה לנו רשת האינטרנט הוא תוכן גולשים, שנכתב על ידי אנשים מהשורה אשר זוכים לבמה ברשת. זהו לא רק כלי לשיתוף רעיונות, אלא גם למחאות, כפי שאפשר לראות במקרה של המשחק החדש Spore.

ספור מגיע עם הגנת נז"ק (ניהול זכויות קניין) בעייתית למדי, שמתקינה את עצמה על המחשבים של המשתמשים. כמו כן, תהליך האקטיבציה של המשחק פועל רק 3 פעמים, כשהסרתו לא מעלה את המספר הזה. כך, אם התקנתם אותו יותר משלוש פעמים, תצטרכו להתקשר לתמיכה הטכנית ולבקש מהם קוד נוסף – טרחה לא קטנה.

אך נחזור לסיפור האינטרנטי. ספור מקבל, למרות עניין האבטחה, ציונים גבוהים יחסית באתרי משחקים, וניתן היה לצפות שגם ביקורות גולשים באתר כמו אמזון – החנות האלקטרונית הגדולה בעולם, תהיינה חיוביות. אך לא, לוחמי חופש מנז"ק הציפו את האתר בביקורות שליליות והורידו את הדירוג של המשחק לכוכב אחד מתוך חמישה. 1,331 ביקורות של כוכב אחד יש כאן, ורק 33 של חמישה כוכבים. האם זה ישפיע על המכירות? נכון לעכשיו, נראה שלו, Spore הוא המשחק הנמכר ביותר באמזון כיום. אבל זה בהחלט משפיע על המודעות של אנשים למערכות הגנה בעייתיות שנכללות היום בלא מעט משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully