וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרה של MacOS לעברית - רשמי ובחינם

iDigital - יבואנית אפל לישראל, שחררה היום בחינם ערכת המרה לעברית עבור מערכת ההפעלה MacOS Leopard 10.5.4

היבואנית המקומית של מוצרי אפל, iDigital, משיקה היום את הגרסה העברית של מערכת ההפעלה MacOS X 10.5, המוכרת בשם Leopard (נמר). המערכת הושקה במקור בסוף אוקטובר 2007, ובחודשים האחרונים פיתחה iDigital, בשיתוף עם קהילת מק בישראל, חבילת הסבה לעברית, שאושרה על ידי מהנדסי אפל העולמית.

ערכת ההסבה החדשה זמינה להורדה ללא תשלום מאתר iDigital, ונתמכת על ידי אפל העולמית. באתר ההורדה מודים כי יש לערכה מספר באגים (אותם הם ינסו לתקן בהקדם) כגון ממשק של שורת התפריטים, אשר מופיע מימין לשמאל ומספר תוכנות שלא עובדות טוב כשהממשק העברי מופעל.

בהודעה אותה הוציאה החברה אמר ערן תור, מנכ"ל איידיגיטל: "כפי שהבטחנו, iDigital בשיתוף עם Apple רואה בלוקאליזציה כנדבך אסטרטגי מכלל חווית השימוש במוצרי Apple בישראל. אנו שמחים להשיק את מערכת ההפעלה בעברית כמהלך ראשון לחוויית שימוש ידידותית ופשוטה לכל אדם בישראל".

ההשקה הזאת מגיעה על רקע העלאת הילוך בפעילות iDigital. בשבוע הבא תושק החנות הראשונה של החברה, בקניון רמת אביב, כשהיא אמורה להיות בנויה בסגנון של חנויות אפל ברחבי העולם, ותכלול גם את סדרות האייפודים החדשות שהושקו אתמול בארה"ב. אך אם כבר באייפודים עסקינן, החל מאתמול בערב מפגרת איידיגיטל בתמיכה עברית לאייפודים כבר בשני דורות. תוכנת ה-iPodHE הותיקה שמוצעת בחינם להורדה תומכת אך ורק בדורות 1-5.5. ניתן לקוות כי אחרי השקת הגרסה העברית למערכת ההפעלה של מק, נוכל לראות גם לוקליזציה רשמית למכשירי האייפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully