וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Fitbit

Fitbit הוא מכשיר זעיר שמודד את רמת המאמצים שלכם במהלך היום ואת איכות השינה שלכם במהלך הלילה

בעבר אנשים היו עושים כושר כדי לשרוד. אחרי הכל, אם אתה חלש ומסכן, איך תתפוס ממותה לארוחת ערב? והאשה, היא ממש רוצה להכין ממותה כי באים אורחים ולא נחמד לתת להם שוב פירות יער ודג נא. אבל היום, הטכנולוגיה דואגת לתפוס את הממותות, כמו גם להסיע אותנו ממקום למקום ולהאכיל אותנו במגוון רב של סוגי מזון. אז ההתעמלות הפכה למשהו שבין תחביב לדרך חיים.

מכשיר חדש וקטנטן בשם Fitbit נועד לעזור לכם במעקב אחרי הרגלי האימונים שלכם. המכשיר, שיכול להתחבר לבגדים שלכם בלי להפריע ובלי שישימו לב אליו עקב גודלו הנמוך, עוקב אחר הפעילות הפיזית שלכם במהלך היום. הוא סופר צעדים, מודד את האינטנסיביות של הפעילות שלכם ומחשב את מספר הקלוריות ששרפתם.

כמו כן, יש ב-Fitbit גם מנגנון מיוחד שעוזר לעקוב אחר הרגלי השינה שלכם. אם תחברו את המכשיר ליד באמצעות רצועה, הוא יוכל לזהות את הזמן של שנת REM (שינה עם חלומות) כיוון שבשינה כזאת, לטענת המפתחים, פרק כף היד רוטט קצת. מעבר לכך, המכשיר גם יוכל להגיד כמה זמן לקח לכם להירדם. את כל המידע הזה הוא מעביר באופן אלחוטי לתחנת עגינה, אשר מעבירה מידע לאתר האינטרנט בו תוכלו לבצע את המעקב. ה-Fitbit יעבוד כ-10 ימים בלי הצורך להטעין אותו, ויגיע בדצמבר-ינואר כשמחירו עומד על 99 דולרים.

זכות הציבור לדעת?

ובכן, כמובן שיש לכם זכות לדעת מהי רמת המאמץ שלכם ביום-יום, אבל האם אתם באמת רוצים לדעת את זה? לא עדיף להיות בבועה ורודה ונחמדה?

  • עוד באותו נושא:
  • fitbit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully