וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

12.9.2008 / 3:10

חמישה גאדג'טים העלינו השבוע למדור גאדג'ט היום. ועל החמישה האלה אתם הצבעתם. מהו גאדג'ט השבוע?

בראשון: איפה אתם?

בראשון הבאנו גישה מעט שונה לניווט לווייני. במקום מכשיר שיאמר לכם היכן אתם, היה לנו מכשיר שיספר לעולם היכן אתם. זה גאדג'ט בעל ערך בטיחותי מובהק, וככזה הוא זכה בתמיכה יפה, אבל לא להצבעות רבות. 75 אחוז מבין 335 מצביעים היו בעדו.

בשני: נעלתם את הדלת?

מוצר בטיחותי נוסף היה לנו בשני, אזהצגנו את מערכת הנעילה המחוברת לרשת. חלקכם - ולמען האמת, גם חלקנו - הביעו חשש מהאקרים, אבל גם המנעול הזה זכה ל-75 אחוז תמיכה, אבל עם מספר מצביעים יפה יותר: 391.

בשלישי: צילמת את זה?

ללא ספק, הגאדג'ט השנוי ביותר במחלוקת של השבוע היה המחשבון עם המצלמה הנסתרת של יום שלישי. הוא זכה למספר ההצבעות הרב ביותר ביתרון ניכר - היחיד מהמוצרים השבוע שזכה למספר סביר של הצבעות. אבל רוב המצביעים היו נגדו. רק 49 מתוך 576 מצביעים תמכו בו.

ברביעי: מה קשור?

התגיות עם הקישורים היו, לדעת חלקנו, המוצר המעניין ביותר טכנולוגית שהיה לנו השבוע. אבל אתם לא הסכמתם. תמיכה מועטה השתלבה עם מספר מצביעים נמוך להפוך את המוצר הזה לגאדג'ט המאעפן בחמישייה. רק 35 אחוזי תמיכה מבין 235 מצביעים בלבד.

בחמישי: מה המצב?

הפעם היה קל לבחור את גאדג'ט השבוע. גם אחוזי התמיכה הגבוהים ביותר, וגם מספר המצביעים הרב ביותר למוצר שזכה לאחוזי תמיכה חיוביים. כל זאת לגאדג'ט הקטן שעוקב אחר הבריאות שלכם בכל שעות היממה. עם 76 אחוזי תמיכה מבין 409 מצביעים, זה ללא ספק גאדג'ט השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully