וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

מכשיר שנועד להגביל את הזמן אותו יכולים הילדים לבלות מול הטלוויזיה רק ילחיץ אותם ויעצבן אתכם

תוכנית 'האח הגדול' היא אחת מתוכניות הריאליטי הפופולאריות בעולם בכלל ובארצנו בפרט. ובאמת, יש משהו מאוד מרגש בסיפוק יצר המציצנות שמאפשר לנו לעקוב, מתי שרק נרצה, אחר אנשים אחרים. אני מודע היטב לכך שבכל תהליך של הורות יש אלמנטים של האח הגדול, פשוט כי ההורה צריך להיות כזה. כדי להפוך את הילד לבן אדם בוגר ואחראי, הילד צריך גבולות. אבל יש דרכים, ויש דרכים, לספק את הגבולות האלה.

הגאדג'ט הגרוע של השבוע נועד להגביל את השימוש של הילדים במכשיר חשמל כלשהו, כמו טלוויזיה או קונסולת משחק. הוא מתחבר בין שקע החשמל לבין המכשיר, כשאת השקע שלו אפשר לנעול כך שאי אפשר יהיה להוציא ממנו את הכבל. לאחר מכן, מכניס ההורה לתוך המכשיר עד 6 קודים שונים ושם עליהם קרדיט של זמן, כשהקרדיט יכול להיות יומי או שבועי. מעבר לכך, ניתן גם לקבוע שעות "אסורות" עבור כל קוד, שעות בהן לא ניתן להשתמש במכשיר. כך, תיאורטית, ייאלץ הצאצא להגביל את עצמו, ולעשות שיעורי בית לפני שהוא רואה טלוויזיה. כמו כן, ניתן גם לראות דוחות על השעות בהן הוכנס הקוד.

הגאדג'ט הזה נראה גרוע בכמה וכמה רמות. הבסיסית ביותר היא שגם אתם תצטרכו להכניס קוד בכל פעם שתרצו לראות טלוויזיה. מעבר לכך, מדובר בדרך מאוד אפקטיבית להלחיץ את הילד ולמנוע ממנו הנאה גם כשהוא יכול לראות טלוויזיה או לשחק בקונסולה, פשוט כי הוא יפחד כל הזמן לבזבז את הקרדיט שיש לו. ומעבר לכך, כמה זמן אתם חושבים שיעבור עד שהילד יבין כמה קל זה לחתוך את הכבל של הטלוויזיה ולחבר אליו תקע אחר? כל זה, בשילוב עם תג המחיר של 79.95$, מביאים אותי למסקנה ברורה כי מדובר בגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ככה מפקחים?

הייתם נותנים לילדיכם, ולעצמכם, להתמודד עם מכשיר שכזה, או שאולי עדיף פשוט לפקח עליהם בעצמכם כדי לראות שהם עושים שיעורי בית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully