וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון חכם או טיפש?

14.9.2008 / 10:46

סמאטרפונים הולכים וכובשים להם מקום בשוק, אבל האם אתם מעדיפים אותם או את הטלפונים הפשוטים יותר?

בשנים האחרונות תופסים הסמארטפונים - הטלפונים החכמים שיודעים לעשות הרבה יותר מסתם שיחות, נתח שוק גדול יותר ויותר. גם הסיקור שלהם בתקשורת הפך לנרחב מאוד, כשהטלפונים הפשוטים יותר נדחקו לשולי הידיעות והביקורות. אך האם אתם, כלקוחות שבאים לרכוש מכשיר, תעדיפו טלפון חכם ומסובך-יחסית, או מכשיר שעונה על הצורך היחיד החשוב באמת - ביצוע שיחות טלפון.

חכם

סמארטפונים - ובמיוחד אלה מהדור האחרון, בעלי התמיכה נרחבת ביישומי אינטרנט ויישומים מתקדמים אחרים - הם, בהגדרה הפשוטה ביותר, מחשבי כיס. ומעצם ההגדרה, הם מאפשרים לעשות הרבה יותר מסתם שיחות. יש לזה מחיר - שהולך ונעלם - באיטיות ומורכבות, אבל מבחינתי, שווה לשלם את המחיר הזה כדי שיהיה לי מכשיר שתופס את מקומו של המחשב שלי כשאני לא לידו.

טיפש

טלפון סלולרי הוא קודם כל מכשיר לשיחות, ובכך אין ספק שטלפונים ה"טיפשים" טובים יותר ממתחריהם המורכבים יותר. אבל למרות הממשק הפשוט יותר, הם עדיין יכולים לנגן מוזיקה, לסמס או לנווט. נכון, הדפדפנים שלהם מוגבלים בדרך כלל, אבל זה מחיר פעוט לשלם על מכשיר שעובד מהר יותר, ושלא מסבך אותי עם תפריטים מורכבים. אז תעזבו אותי מסמארטפונים, ותנו לחייג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully