וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Draganflyer X6

מה שנראה כמו צעצוע, מתברר כמסוק קטן ומשוכלל שיכול להפוך כל מצלמה ביתית למצלמה נסתרת מרחפת

לא כל הגאדג'טים נולדו שווים. יש את אלה אותם כולם, כמעט, יכולים להרשות לעצמם, כשתפקידם הוא לשפר את חיינו, ויש את הגאדג'טים היקרים-להחריד שבצורה פרדוקסלית לא עושים עבורנו הרבה. לשתי הקטגוריות יש מקום בחיינו, ולפיכך יש להן גם מקום במדור גאדג'ט היום.

ה-Draganflyer X6 הוא, מעבר לכל שאר הדברים, מגניב מאוד. מה שעל פניו נראה כמו צעצוע עתידני, מתברר כמסוק קטן ושקט מאוד (65 דציבל כשהוא עף בגובה מטר ופחות מ-60 בגובר של שלושה מטרים), שיכול להגיע לגובה מקסימלי של 640 מטרים, מהירות מקסימלית של 50 קמ"ש וזמן תעופה של 25 דקות, זאת כשהוא נושא עליו מטען של עד 500 גרמים.

המטרה של ה-Fraganflyer X6 הזה היא לצלם. ניתן לשים בתוך תושבת שלו, שאמורה לספוג את הרטט של המסוק, מצלמה רגילה או מצלמת וידאו קלה, כשבחברה מציעים לכם גם מצלמה שמצלמת באינפרה-אדום. כמו כן, יש למכשיר, ברוב הקונפיגורציות שלו, GPS שמאפשר לקבע אותו באוויר ולקבל מידע מדוייק על המיקום שלו. יש גם אפשרות להעביר תמונות בשידור חי, אם בזה חשקה נפשכם. ומעבר לכך, המסוק הזה פשוט נראה ממש מגניב. אך המחיר, איך לומר, לא מאוד נמוך – החל מכ-15,000$ לגרסה הבסיסית. נו שוין, אפשר לחלום.

האח הגדול?

האם האפשרות לעקוב אחר מישהו מגובה רב עם מסוק קטן ושקט נשמעת לכם מגניבה, או שכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו הוא ענייני הפרטיות?

  • עוד באותו נושא:
  • draganflyer x6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully