וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום בחסות

דידי חנוך

14.9.2008 / 11:53

חברת הסלולר חשפה הבוקר את תוכניתה למתן החזרי זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות

חברת סלקום הציגה היום את התוכנית זמן is money, במסגרתה יוכלו לקוחות לקבל החזרי זמן אוויר תמורת צפיה בפרסומות. השירות בנוי על המודל שהשיקה חברת הסלולר וירג'ין מובייל בבריטניה בקיץ 2006.

לקוחות שיירצו להשתתף בתוכנית, יירשמו באמצעות אתר מיוחד. כחלק מתהליך ההרשמה יהיה עליהם למלא שאלון, שנועד ליצור את הפילוח אותו מציעה החברה למפרסמים. לאחר מילוי השאלון, ניתן יהיה להתחיל לצפות בפרסומות. הצפייה בפרסומות הינה, בשלב הזה, על גבי מסך המחשב, כשבעתיד מתכננת החברה להשיק הרחבה של השירות לאינטרנט הסלולרי, כמו גם לאפליקציות נוספות במכשיר וברשת.

ההחזר אותו יקבלו הלקוחות על צפייה בפרסומות הוא דקת זמן אוויר לפחות תמורת דקת צפייה בפרסומות, כשחברה מפרסמת יכולה לבחור לתת זמן אוויר רב יותר עבור צפייה בפרסומת קצרה יותר. כל יוכלו לקוחות פרטיים שאינם בתוכנית טוקמן, לצבור עד 45 דקות בחודש, כשניתן לצפות ב-12 דקות של פרסומות בשבוע לכל היותר. בפורטל הפרסום יוכלו לקוחות לראות כמה דקות צברו. לקוחות הרשומים לחבילות של דקות זמן אוויר יוכלו לקבל רק החזר חד פעמי של עד 5 שח מהתשלום החודשי בחבילת הדקות תמורת צפייה ב-10 פרסומות.

לאחר הצפיה בפרסומת, יידרשו המשתמשים לענות על שאלון קצר שעוסק בתוכן הפרסומת כדי לקבל את הזיכוי בזמן האוויר. במקרה של מתן תשובה לא נכונה, ניתן יהיה לצפות בפרסומת שוב או לדלג לפרסומת אחרת. בשאלון שלאחר הפרסומות יוכלו המפרסמים לשים גם שאלות מחקריות בנוגע למותג או לפרסומת עצמה.

בין המותגים המפרסמים עם ההשקה ניתן למצוא את קוקה קולה, נוקיה, סוני, תנובה ועוד. המפרסמים ישלמו לסלקום 1.7 שח לכל צפייה מוכחת, ויוכלו לקבוע מספר צפיות ללקוח.

סלקום מצפה למחזור של 15 מיליון ש"ח במשך השנה הראשונה להפעלת התוכנית. עמוס שפירא - מנכ"ל סלקום, אמר באירוע ההשקה כי "יש פה פוטנציאל שאין לאף אמצעי מדיה. ולציניקנים אני מציע להיזכר בספקנות שהיתה בנוגע לפרסום באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully