וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות הפשטות

15.9.2008 / 11:05

נוקיה 3120 Classic הוא מכשיר פשוט, הבסיסי ביותר של החברה בדור השלישי. וזה בדיוק מה שטוב בו

אני צרכן סמארטפונים. תנו לי מכשיר עם המון יישומים ויכולות ותכונות, עם מצלמה טובה ונגן ודפדפן וכל הדברים האלה. אבל מתוקף תפקידי כמבקר הסלולר של וואלה!, שואלים אותי לעתים קרובות להמלצות לרכישה. ובדרך כלל, הצרכים של המבקשים אינם הצרכים שלי. לעתים מדובר באנשים שבאמת רוצים מכשיר פשוט, זול, שטוב לשיחות ולסמס. ואולי לצלם מדי פעם תמונה, בתנאי אור טובים. אבל לא קריטי.

בדיוק לאנשים האלה אוכל כעת להמליץ על נוקיה 3120, שמושק באורנג' ובסלקום ונותן מענה ברמה הבסיסית ביותר. דור 3, מצלמת 2 מגפיקסל, מקשים גדולים ונוחים, מסך באיכות סבירה.

למי שרוצה מכשיר לא גדול, שנראה בסדר, ונוח לחיוג ולסמסים, מדובר במוצר שמתאים בדיוק לצרכים.

אבן דרך

נוקיה 3120 חשוב בשוק הישראלי, לא רק בגלל מה שיש בו, כי אם גם בגלל מה שאין בו. הוא חשוב, מכיוון שכאשר מכשיר כזה משווק כמכשיר "זול", זה אוטומטית חושף את השקר בנסיון לשווק מכשיר בעל יכולות דומות כמכשיר מתקדם. מכשיר עם תכונות כאלה היה מוגדר לפני שנתיים כמכשיר דגל ולפני שנה כמכשיר מתקדם לשוק הרחב.

מה אין בו, שהופך מכשירים אחרים למתקדמים? בעיקר דברים שהכללתם באמת הופכת מכשיר ליקר יותר, גם ברמת הייצור: מצלמה טובה יותר, בלוטות' סטריאופוני, מבנה מעוצב יותר, שימוש במתכת בבניית המכשיר, ואולי יותר מכל: WiFi. אני עדיין לא יכול לומר שמכשיר בלי WiFi לא יכול להיחשב למכשיר מתקדם. אבל זה מתחיל להתקרב.

בדיקת דרך

בבדיקה שערכתי למכשיר, הוא תפקד מצוין. הוא מגיב מהר, בעל זמן סוללה טוב מאד (רשמית, זמן ההמתנה שלו הוא 290 שעות. מעשית, אני יכול פשוט לומר שהוא לא מת לי אף פעם). האזניות שמגיעות בחבילה מספקת חווית שימוש סבירה וקליטה לא רעה ברדיו.

סוף הדרך

אבל תכלס, אין הרבה מה לכתוב על Nokia 3120 Classic. הוא פשוט, הוא די זול, והוא עושה את העבודה. אם אתם נמנים על אלה שבעיקר רוצים לדבר ולסמס, סביר להניח שתהיו מרוצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מספרים

מחיר באורנג':
1980 ללא חבילה
1040 ללקוחות חדשים
864 למשדרגים
בחשבון של 200 ש"ח ומעלה, יש על המכשיר זיכוי מלא.

המכשיר ישווק בסלקום בקרוב. לא נמסר מחיר.
מידות: 111x45x13 מ"מ
משקל: 85 גרם
מסך: 2 אינץ'
רדיו
נגן
זמן המתנה: עד 290 שעות
זמן שיחה: עד 3 שעות ו-30 דקות
מצלמה: 2 מגפיקסל

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully