וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: aTunes

דידי חנוך

23.9.2008 / 11:23

למי שנמאס מ-iTunes ווינדוז מדיה ו-Winamp, קבלו תחליף חינמי, קל משקל ונוח לשימוש

כבר שנים שאני מחפש נגן מוזיקה למחשב שיענה על צרכי כפי שוינאמפ ענה עליהם עד שהתנפח והפך בלתי שמיש. אינספור תוכנות הותקנו על מחשבי השונים במשך השנים, והועפו כשהתגלו ככבדות מדי, איטיות מדי, לא נוחות, או סתם מעצבנות. אני בודק את Songbird בכל גרסה חדשה, אבל עדיין יש לי בעיות איתה.

הגעתי למצב בו אני משתמש ב-VLC כנגן מוזיקה, ולמרות אהבתי הרבה לתוכנה בכל הנוגע לוידאו, היא רחוקה משלמות כנגן ומנהל מדיה גם לאחר השיפורים המרשימים בגרסה החדשה, עליהם כתבתי במדור בשבוע שעבר.

לפני מספר שבועות התקנתי את aTunes, תוכנה חינמית שמציעה פחות או יותר את כל היכולות של iTunes של אפל, אבל בלי הממשק הכבד והמנטליות הסגורה של אפל.

ומאז, עלי לומר, אני אדם שמח יותר. התוכנה עולה מהר, לא קרסה לי אף פעם, וכוללת תכונות לא נפוצות כמו הצגת המילים של השירים. התוכנה כוללת אינטגרציה משמעותית עם last.fm, כך שהיא יכולה להציג מידע על האמנים ולהוסיף תגיות לשירים היישר ממאגר הנתונים המוזיקלי הנרחב של last.fm.

התוכנה מבצעת הורדה של שירים מהאלבומים שלכם למחשב במהירות וביעילות, ומוסיפה אוטומטית תגיות מאמזון, והיא גם מנגנת רדיו אינטרנט ובגרסה החדשה הוסיפה גם תמיכה לפודקאסטים, כך שתוכלו להירשם לשידורים האהובים עליכם ישירות מתוך התוכנה.

אבל היתרון הגדול של התוכנה הוא לא בתכונות שלה, כי אם ברמת השימושיות. הכל קל לביצוע ואינטואיטיבי, ולא צריך להכיר את התוכנה או ללמוד אותה כדי להתחיל לנגן. וזה, במיוחד כשמדובר בתוכנה חינמית, יתרון מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully