וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 7 ביוני 2009?

דידי חנוך

16.9.2008 / 3:00

האתר InternetNews מדווח שמערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט תושק מוקדם מהמצופה

אנדי פטריציו מאתר InternetNews טוען שמקורות מדווחים לו שמיקרוסופט מתכננת להשיק את חלונות 7 מוקדם מהצפוי, ב3 ביוני 2009. לפי דיווחו של פטריציו, בטא ציבורית ראשונה של מערכת ההפעלה תחולק למפתחים בכנס המפתחים בלוס אנג'לס ב-27 באוקטובר, ביום בו ריי אוזי ממיקרוסופט יישא את נאום הפתיחה של הכנס.

אד בוט, המומחה של אתר ZDNet לחלונות, אומר שהתאריכים נשמעים לו סבירים. מרי ג'ו פולי מזידינט דיווחה אמנם שבטא 1 של מערכת ההפעלה צפויה לצאת בדצמבר השנה, אבל קיימת אפשרות שמיקרוסופט תחלק למפתחים בטא מוקדמת יותר. התאריך האחרון שמיקרוסופט הוציאה בנוגע לחלונות 7 היה תחילת 2010, אבל לאחר מכן נשמעו קולות סותרים, כשהבולט מביניהם היה זה של ביל גייטס שרמז באופן מפורש מאד שמערכת ההפעלה הבאה של החברה תצא במהלך 2009.

אם תאריך ההשקה מדויק, הרי שמדובר בלו"ז פיתוח קצר מהצפוי, שודאי נובע מהכשלון היחסי של ויסטה ומהתחושה שהשוק מעדיף לחכות למערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט. מיקרוסופט זקוקה למערכת הפעלה חדשה, ומהר. הכישלון של ויסטה, שנבע במידה רבה מכך שמערכת ההפעלה לא היתה מוכנה באמת בעת השקתה, ולא כללה מספיק חידושים כדי לגרום ללקוחות לעבור, מאפיל כיום על העובדה שבזמן מאז השקתה תוקנו רוב הבעיות המשמעותיות שלה, ושכיום מדובר במערכת הפעלה טובה מאד בסה"כ. ניתן לקוות שהלחץ לשחרר את מערכת ההפעלה מהר לא יגרום לחזרה על אותן בעיות השקה.

חלונות 7 תצא לשוק שונה מאד מזה אליו יצאה ויסטה. מערכת ההפעלה של אפל כובשת נתח שוק כמעט כל חודש, ויש טענות ש-HP בונה שכבת ממשק מעל מערכת ההפעלה, שמשמעותה המעשית היא שלא משנה על איזו מערכת הפעלה רץ מהמחשב, כי חוויית המשתמש תהיה דומה מאד בחלונות XP, ויסטה או אפילו לינוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully