וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

16.9.2008 / 11:37

כל הפרטים על חבילת ההרחבה המדוברת של WoW. זאת ועוד בסבב ידיעות המשחקים השבועי

היכונו, חובבי World of Warcraft, חברת אקטיוויז'ן בליזארד הודיעה באיזה תאריך חייכם ייבלעו על ידי חבילת ההרחבה החדשה של המשחק, Wrath of the Lich King שמה. התאריך הזה הוא ה-13 בנובמבר, והמחיר של החבילה בארה"ב יעמוד על 39.99$

מעבר לכך, כצפוי, פירטו בחברה גם אודות הגרסה לאספנים, שתעלה לא פחות מ-70 דולרים. חוץ מהמשחק (שטויות, אבל נחמד), תקבלו גם חוברת ציורים של 208 עמודים, חיית מחמד אקסקלוסיבית בשם פרוסטי ו-DVD נוסף בו ראיונות עם הצוות וסרטון הפתיחה של המשחק שכולל את הערות הבמאי. אם זה לא מספיק, יש שם גם דיסק של פסקול, משטח לעכבר ושתי חבילות קלפים עבור משחק הקלפים של WoW, בהן גם שני קלפים אקסקלוסיביים.

השקת חבילת ההרחבה, כמו גם הגרסה לאספנים, מראים שוב ש-WoW הוא לא סתם משחק, הוא סופר-משחק. תחשבו על זה, הוא הושק לפני כמעט ארבע שנים ומאז כוכבו לא דועך, ואפילו אפשר לומר שהוא מתחזק. עזבו אתכם מתחזק, הכוכב הזה הופך לחור שחור ששואב את חייהם של רבים ממשתתפיו. היו כבר לא מעט משחקים שניסו לשחזר את ההצלחה של WoW, ולגנוב לא כמה משתמשים, אבל רובם נכשלו וגם אלה שכן הצליחו, עדיין לא פגעו בו משמעותית.

EA נשברה

זהו, נמאס לאלקטרוניק ארטס. יותר מחצי שנה ניסתה מפיצת המשחקים הענקית לקנות את מתחרתה הקטנה-אך-מוצלחת Take 2. היו שם ניסיונות להשתלטות עויינת, הצעות ידידותיות, דדליינים שחלפו ושיחות שנוהלו בחלקן דרך התקשורת. לבסוף, חשבנו שלא נשמע יותר על העסק הזה אחרי שהחברות חתמו על הסכם סודיות והחליטו לשוחח בלי הדלפת השיחות החוצה ברגע שהן מסתיימות.

אך השבוע שוב קיבלנו ידיעה בנושא הזה, אם כי עכשיו כנראה מדובר בסוף המוחלט של העניין. חברת EA הודיעה כי לאחר שבחנה את המצב של T2 ולא הצליחה להגיע איתה להסכם על המחיר, החליטה לוותר לגמרי. וזה, אפשר להגיד, טוב. הרעיון של רכישת Take-2 על ידי EA נראה, מבחינת הגיימר המצוי, רע מלכתחילה.

קודם כל, הסיבה לכך היא משחקי הספורט. נכון לעכשיו, נמצאות שתי החברות במאבק על כותרי ספורט שנתיים, כשל-T2 יש את המותג 2K Sports ול-EA את הפורטפוליו הענקי והמוכר שלה. שנית, למרות השינויים שיש כרגע ב-EA, כחובב סדרת המשחקים GTA לא הרגשתי בנוח עם האפשרות שהמותג הזה יעבור להיות בידי רב הטבחים של עולם המשחקים – חברה שהרבה מאוד שנים רצתה כסף ולא היה לה אכפת להוציא לשוק מוצר נחות כל עוד היה לו בסיס מעריצים.

מולינו מפחיד

פיטר מולינו הוא יוצר משחקים מוכשר, על זה מעטים התווכחו. הבן אדם הוציא תחת ידיו כותרים כמו Populus, Dungeon Keeper, Magic Carpet ועוד. אבל לאיש יש נטייה לדבר המון על המשחקים שלו לפני שהם יוצאים, ולהעלות את הציפיות של מעריציו לשמיים. כך היה לפני Black & White, שהתברר בסופו של דבר כחביב אבל לא מהפכני, וכך היה גם לפני Fable. השבוע, כשהוא קרוב לסיים את Fable 2, התחיל מולינו לדבר על המשחק הבא שלו. והסגנון הנלהב שמפתח ציפיות אצל אנשים? הוא בהחלט שם.

"אני לא אגיד מה הפרוייקט הבא שלנו; אסור לי", אמר לבלוג המשחקים Multiplayer של MTV. ואז הוסיף את המשפט הכה-מוזר "אבל זו מחשבה אחת, טהורה, פשוטה כל כך, עד שזה הרבה יותר מפחיד". ואנחנו אומרים: "מה?!". לא, באמת, מה זה היה אמור להביע?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully