וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוז ואורנג' משיקות רשת חברתית סלולרית

מעיין כהן

16.9.2008 / 11:49

הכלי החדש, החדש שייקרא WAPO, יאפשר לגולשי האינטרנט הסלולרי לבנות אתרים שישמשו גם כרשת חברתית סלולרית

תפוז מובייל, חטיבת הסלולר של תפוז, וחברת אורנג' משיקות את WAPO - מחולל אתרים סלולרי, שישמש גם כרשת חברתית. השירות, שבפיתוחו הושקעו עד היום כמיליון שקלים, מאפשר לגולשי האינטרנט הסלולרי (WAP) לבנות אתרים סלולריים, הכוללים קישורים, תמונות, טקסטים, תוכן, סקרים, שאלונים וכלי תוכן ואינטראקציה, וישמש גם כרשת חברתית סלולרית עם עמודי משתמש פרסונליים, אופציה להתחברות עם משתמשים אחרים והעברת מסרים.

דן חן, מנכ"ל תפוז, מסר: "רשתות חברתיות סלולריות ורשתות של אתרים סלולריים אישיים תופסות תאוצה בחו"ל, ומהוות זרז וכלי עיקרי בהחדרה והעמקה של הגלישה באמצעות הסלולר. כבר היום עיקר הגלישה באינטרנט הסלולרי בעולם מבוצע באתרי קהילה ורשתות חברתיות. אנו מאמינים שכך יהיה גם עם WAPO". ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של אורנג', אמר כי "הנגיעה בקהילות המקוונות, באמצעים חדשים ומתקדמים, מוסיפה מימד נוסף לתקשורת הבינאישית בדרכים, באופן מוכר, ספונטני, פשוט ומיידי". במסגרת קידום המיזם, הכריזו היום שני הגופים על תחרות נושאת פרסים, אשר יחולקו לאתרים המוצלחים והפופולריים ביותר.

תפוז מובייל מתמחה בפיתוח והטמעה של תכנים ומוצרים סלולריים. עם מוצריה נמנים אתר ערוץ הספורט, האתר הערבי panet ואתר עכבר העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully