וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Neuros OSD2

דידי חנוך

18.9.2008 / 2:10

כמעט שנתיים אחרי שהדור הקודם הופיע במדור, מגיע הדור הבא של המקליט הדיגיטלי הפתוח, עם תמיכה ב-HD

Neuros OSD היה מוצר ייחודי בעולם הטכנולוגיה, מכיוון שהוא לא היה בדיוק מוצר. מדובר במקליט דיגיטלי עם יכולות בסיסיות טובות, ששוחרר לשוק כמוצר קוד פתוח, כאשר החברה הבטיחה תגמול כספי למפתחים עצמאיים שיוסיפו לו יכולות.

לא מזמן כתבנו על אחד המוצרים שנוצרו כתוצאה מהמדיניות הפתוחה של ניורוס, Wherever TV, המאפשר הצגת תכנים אינטרנטיים בטלויזיה ומבוסס על הדגם החדש המושק כעת. אבל החל מעכשיו יוכלו צרכנים לרכוש את הדגם הבסיסי, ולהשתמש בו כפי שהוא או להוסיף לו יכולות.

ומה יש בו כמו שהוא? מכשיר נטול אחסון פנימי (אפשר להוסיף כונן קשיח באיזה נפח שבא לכם), שמקליט וידאו באיכות HD ברזולוציית 720p, ויכול להקליט גם וידאו באיכות דיגיטלית רגילה ולשדר אותה באיכות HD ברזולוציית 1080i. מעשית, מה שזה אומר הוא שהמכשיר יכול להקליט שידורים של yes ו-HOT ולשדר אותם לטלויזיית HD Ready שקניתם באיכות טובה יותר.

אבל המכשיר לא מתאים רק לרזולוציות גבוהות. הוא יכול לשדר גם ברזולוציה נמוכה יותר, וגם להתאים את ההקלטה לנגן דיגיטלי קטן או למכשיר כמו האייפון/אייפוד טאץ'. בנוסף, הקישוריות האלחוטית שלו מאפשרת לו לשמש כמזים מדיה, ולשדר וידאו מהמחשב שלכם לטלויזיה.

יחסית ליכולותיו, מדובר במכשיר במחיר סביר בהחלט, גם ללא השדרוגים שהקהילה עשויה להוסיף לו בהמשך. תמורת 250 דולרים, הוא יכול להיות שלכם.

לפתוח לכם?

ומה אתם חושבים? מקליט דיגיטלי אלחוטי בקוד פתוח שיכול להזרים מדיה מהמחשב נראה לכם שווה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully