וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

20.9.2008 / 3:29

שעון "היום הממוצע" הוא עוד הוכחה לכך שתעשיית השעונים סופרת את זמנה לאחור

לאחרונה יצא לנו לבדוק טלפון סלולרי שהרקע שלו השתנה במהלך היום, בהתאם לשעה. ולא רק התמונה, כי אם גם המסר. בסביבות אחת בצהריים, לדוגמה, היה כתוב "Lunch", וב-11 בבוקר "Work". זה היה די מעצבן, אבל זה רקע. קל מאד להחליף אותו ולכן הוא לא ביג דיל.

אבל מעצבת המוצר שמככב השבוע במדור חושב שזה לא רק פיצ'ר מעצבן בסלולרי, כי אם מוצר בפני עצמו. קבלו את The Average Day Watch, שעון יד שבמקום להציג את השעה, מציג את מה שלדעת המעצב עושים רוב האנשים בשעה הזאת.

ללא ספק, מדובר במוצר הקונפורמיסטי ביותר בו נתקלנו אי פעם. לאנשים שחייבים לעשות בכל רגע נתון בדיוק מה שהאדם הממוצע התיאורטי - והפיקטיבי - עושה, מדובר במוצר מעולה. למי שעדיין רוצה להשתמש בשעון היד שלו כדי לדעת מה השעה (ואנחנו יודעים שמדובר באוכלוסיה שקטנה כל הזמן), מדובר במוצר די בעייתי.

אם השעון הזה היה זול, יכול להיות שהיינו יכולים לסלוח לחוסר השימושיות שלו. אחרי הכל, תמיד אפשר לשים אותו כאביזר, ולבדוק את השעה בסלולרי כמו שאר בני האדם. אבל הוא לא זול. הוא רחוק מלהיות זול. הוא עולה 100 לירות שטרלינג. לא דולר, לא יורו. ליש"ט.

ובמחיר הזה, כבר לא מדובר בבדיחה משעשעת כי אם בעוד אינדיקציה לנכונות התיאוריה שלנו שתעשיית השעונים עסוקה בשתיית אלכוהול ובמחשבות אובדניות מכיוון שאין לה באמת פתרון לטצונאמי הסלולרי שמשמיד אותה בהדרגה. זהו ללא ספק הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

ומה הממוצע שלכם אומר?

האם השעון הפנימי שלכם אומר שהגיעה השעה להצביע "גאדג'ט היום", או "גאדג'ט איום"? תצביעו, ואז נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully