וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט חנות אפל

iDigital פותחת חנות ראשונה, שמבוססת על חנויות אפל ברחבי העולם, ומורידה את מחירי המוצרים של החברה

יסמין סויפר

וידאו: דייב שחר
עריכה: בת גולן

חברת איידיגיטל – יבואנית מוצרי אפל, פתחה היום את החנות הראשונה שלה בקניון רמת אביב. ב-iDigital Store, שבנויה על פי דגם של חנויות אפל ברחבי העולם למרות שאיננה משתייכת לקבוצה הזו, ניתן יהיה לקנות את ליין המוצרים של החברה ואביזרים נלווים עבורם. ההבדלים בין החנות החדשה לבין חנויות אפל לא מסתכמים רק בשמות (ה-Genius Bar הפך ל-Guru Bar, למשל), אלא גם מוציאה את החנות הזו ממעגל המחויבות לאחידות של חנויות אפל, שכוללות מודלים זהים של שירות ומכירה.

נוסף על החנות הזו, עוסקים ב-iDigital בהקמה של מתחמי אפל גם בחנויות אופיס דיפו ברחבי הארץ, כך שהערך המסחרי של החנות הייעודית לא יהיה בזמינות המוצרים אלא במבחר האביזרים ובדברים הנלווים. כך, כדי להפוך אותה למקום ששווה לבקר בו, מתכוונים באיידיגיטל לקיים בה הרצאות והדגמות לקהל הרחב. יש כאן גם עמדה בה תוכלו – לאחר הרשמה מראש באמצעות אתר החנות – לקבל עזרה וייעוץ ממומחים.

באיידיגיטל לא מוכנים לדבר על האייפון, ואומרים כי עושים את כל מה שביכולתם כדי להביאו לארץ. כמו כן, שאלת תרגום התוכנה של האייפוד לעברית – כרגע יש שני דורות של מכשירים נטולי תמיכה רשמית – לא הביאה עמה תשובה שכוללת איזשהו תאריך.

ב-iDigital מתגאים בהורדת מחירים. כך, למשל, ה-Macbook שעלה בחודש שעבר 6199 ¤ יעלה 5699¤, הורדה במחיר של 8.1%. לשם השוואה, המחשב הנ"ל עולה 1,099 דולרים בחו"ל, כשיחד עם משלוח ומיסים (זאת על פי אתר מאסטופ) מגיע מחירו ל-1,352.84 דולרים, הם 4,734.958 ¤ על פי שער של 3.5 שקלים לדולר. עם זאת, יש ערך מוסף לקניה בארץ, בדמות סדנת היכרות חינמית עם המק ואחריות. מעכשיו ניתן גם לקנות הרחבת אחריות בשם iCare, אך רק עבור מוצרים שנרכשו בארץ. שנת אחריות עבור אייפוד תעלה 179 ¤, ואילו שנתיים של אחריות נוספת למחשבים יחלו ממחיר 629 ¤. ואם כבר מחירים, להלן המחירים החדשים של מוצרי אפל בישראל בגרסאותיהם הבסיסיות: iMac – 6199, מקבוק – 5699, מקבוק פרו – 10499, אייפוד נאנו – 629, אייפוד שאפל – 249.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully