וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידושים מבית Acer

דניס ויטצקבסקי

21.9.2008 / 17:31

קבוצת Acer הציגה את ליין המחשבים שלה, ביניהם גם ה-Aspire One וה-Predator, שיגיעו גם לישראל

בשנה האחרונה, הספיקה חברת המחשבים הותיקה Acer לבלוע שתי מתחרות – Gateway האמריקאית ו-Packard Bell האירופאית, כשיחד עם גייטוויי היא קיבלה גם את המותג emachines, תחתיו מיוצרים מחשבים פשוטים עבור עסקים.
במקום לעכל את כל החברות האלה, החליטה קבוצת Acer להמשיך ולשווק מחשבים תחת כל אחד מהמותגים האלה, כשלכל אחד מהם פילוח משלו. את המוצרים החדשים של כל הקבוצה הציגו אנשי החברה באירוע העיתונאים העולמי שהתקיים בשבוע שעבר בבודפשט, הונגריה.

המותג הרלוונטי ביותר לישראל בין כל מה שהוצג הוא Acer, שכבר נמכר בארץ. חוץ ממנו, יגיעו לארץ כנראה ברבעון האחרון גם מחשבי emachines, ואחריהם אולי גם מחשבי Gateway.

הגודל לא קובע

ראשית כל, הציגה אייסר באירוע את ה-Aspire One – מחשב קטן וזול יחסית, עם מסך 8.9 אינץ' ומשקל של קצת יותר מקילוגרם אחד. המחשב מותאם ליישומי אינטרנט ומשרד, כולל את מעבד ה-Atom של אינטל (1.60 גיגההרץ) ומגיע לארץ בגרסה בה יש גיגהבייט של RAM וכונן קשיח של 80 גיגהבייט. הגרסה הנ"ל כוללת גם את מערכת ההפעלה XP Home בעברית, ומחירה 2,399 ¤. המחשבים יגיעו בימים הקרובים לכל הרשתות הגדולות, כשהם מתחרים ב-EEE של אסוס.

חוץ מהויסטה, זמין המחשב בחו"ל גם עם מערכת ההפעלה לינוקס וממשק משתמש ייעודי פשוט של אייסר שנותן למשתמש גישה אל רוב היישומים הרגילים של המחשב בלחיצת כפתור. כרגע נשקלת האפשרות להביא גם את הגרסה הזו לארץ ולעשות לה תרגום לעברית.

הגודל כן קובע

בין המחשבים הנוספים מבית אייסר שהוצגו באירוע נכללה גם סדרת Gemstone Blue – שני לפטופים שמיועדים ליישומי מולטימדיה. לשניהם פאנל מגע מעוצב לשליטה ביישומים, כונני בלו ריי מובנים ורמקולים חזקים (2.1 בדגם הקטן יותר, 5.1 בדגם הגדול יותר).

מה שמבדיל בין המחשבים האלה לבין רבים ממתחריהם זה המסך. בשניהם מדובר במסך Full HD 1920x1080, כשבגרסה אחת גודל המסך הוא 18.4 אינץ' ובשניה הגודל הוא 16 אינץ'. אם זה נראה לכם מוזר, הסיבה לכך היא שהיחס בין האורך לבין הרוחב הוא לא 16:10 הרגיל אלא 16:9. יחס המסך הזה, שמותאם יותר לצפיה בסרטים, נכלל ברבים ממוצרי אייסר החדשים. שני הדגמים נמצאים כבר בארץ, כשמחירו של המחשב הקטן יותר הוא 7400 ¤ ומחירו של זה הגדול יותר 8800 ¤. הסרטים שהוצגו באירוע על גבי המחשבים האלה נראו מצויין, אך צריך להבין שמדובר בתחליפי דסקטופ – המשקל שלהם מתחיל מכ-4 קילוגרמים.

מחשב דגל נוסף הוא המחשב הנייח ששמו Predator. הוא נראה כמו מפלצת עם מסכת הוקי מתרוממת, והמפרט שלו יכול לכלול מעבדי Core 2 Extreme או Core 2 Quad יחד עם ערכת שבבים Nforce 780i SLI, עד 8 גיגהבייט של זכרון, כונן קשיח של עד 1 טרהבייט עם אפשרויות RAID ושני כוננים אופטיים בהם יכול להיות צורב בלו-ריי, כונן בלו רייHD-DVD או צורב רגיל. חוץ מכך, יש למחשב תמיכה בעד 3 כרטיסי מסך המחוברים דרך SLI, עם שימוש ב-GeForce 9800GTX או 8800 GT. כרטיס האודיו של המחשב כולל תמיכה במרבית הפרומטים השכיחים של דולבי. גם ה-Predator מגיע לארץ, אך מחירו טרם נקבע. ניתן יהיה להשיג אותו בחנויות הנבחרות.

גילוי נאות: הכתב היה אורח של חברת Acer באירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • acer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully