וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

23.9.2008 / 11:22

חבילת ההרחבה של GTA הולכת ומתקרבת, וגם הגרסה ל-DS בדרך. זאת ועוד במבזק הגיימינג השבועי

תעשיית המשחקים מעלה הילוך לקראת עונת חגי החורף – העונה הכי עמוסה בשנה באופן מסורתי. לא פעם כתבתי כאן שבשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה של התרחקות מ"עונת קניות", ומשחקים גדולים יוצאים גם בתקופות שהיו בעבר מתות (אותה המגמה נצפית, אגב, בשידורי הטלוויזיה האמריקאים) אבל עדיין, אין על חודשים אוקטובר-נובמבר מבחינת היצע המשחקים הגדולים.

השבוע קיבלנו שתי ידיעות הקשורות לאחת הסדרות הגדולות של התעשייה – GTA. המשחק הגדול הבא בסדרה אמנם עדיין לא נחשף, וכנראה לא ייחשף בשנה-שנתיים הקרובות, אך שני פרויקטים אחרים שקשורים לסדרה קיבלו השבוע חשיפה.

זה החל כשחברת מיקרוסופט אישרה לאתר Videogamer את דבר השקתה של חבילת ההרחבה הראשונה ל-GTA IV בסתיו הקרוב. החבילה, שתגיע באופן בלעדי לקונסולת האקס-בוקס 360, הוכרזה כבר מזמן, אך מאז הספיק תאריך ההשקה של הכותר עצמו להידחות, ולא שמענו על תאריך עדכני להשקת החבילה. ובכן, גם עכשיו לא שמענו תאריך, וגם לא פרטים – אלה יגיעו, ככל הנראה, בשבועות הקרובים, אבל לפחות אנחנו יודעים שבמיקרוסופט מתכוונים לספק את התוכן הזה לפני חג המולד הנחגג ב-25 בדצמבר.

הידיעה השניה מגיעה ממגזין Nintendo Power – המגזין הראשון שפרסם כתבת 'בקרוב' על GTA: Chinatown Wars שצפוי להגיע לקונסולת DS הניידת מתישהו לפני סוף ינואר 2009. המשחק ימוקם, כמו GTA IV, בגרסה של רוקסטאר לניו יורק (ליברטי סיטי) ויכלול משימות קצרות יותר שמותאמות למשחקיות הניידת, כמו גם מיני-משחקים שישתמשו במסך המגע של ה-DS. חוץ מזה, יהיו גם אפקטים של מזג אוויר, תחלופה של יום ולילה, המון תחנות רדיו ועיר חיה שכוללת המון הולכי רגל ומכוניות.

סימולציה של סרט גרוע

לפני יותר משנה שמענו כי סרט המבוסס על סדרת המשחקים 'סימס' נמצא בפיתוח. רבים חשבו שמדובר ברעיון ביזרי שלא יגיע למסכים, אבל כוחו של כסף – רב הוא. וסדרת סימס היא הנמכרת ביותר אי פעם. אז כדי לגרום לכם להבין שזה אמיתי, עכשיו מגיעים גם הפרטים הראשונים על העלילה.

בראיון שנתן המפיק ג'ון דייוויס למגזין Collider, מספר דייוויס על הפיכת סדרת המשחקים לסרט. מסתבר שב'סימס – הסרט' יימצאו שני בני נוער משחק מחשב ששמו Sims Infinity Pack, המאפשר לסרוק את כל העולם לתוך המשחק. כשהם מתחילים לשחק, מסתבר שמה שהם עושים במשחק משפיע גם על העולם האמיתי. ויש גם איש רע, והרפתקאות, וכל שאר האלמנטים הג'נריים שיוכלו להפוך את הסרט הזה למצליח בלי להפוך אותו למוצלח.

עוץ לי גוץ די

עד לפני מספר שנים, אהבתי מאוד קמפיינים קריפטיים כאלה ואחרים, שהעלו את רמת ההייפ שלי לגבהים מטורפים שנים לפני שהמוצר עצמו יצא לשוק. זה היה כיף. עכשיו, לא כל כך. יש יותר מדי מוצרים שנוקטים בשיטת הפרסום הזאת.

קחו, למשל, את חברת באנג'י. לפני כל הכרזה, מעסיקים אנשי החברה את החובבים בחידות מוזרות ומשחקי מציאות אלטרנטיבית ארוכים. כך גם עכשיו – המוצר החדש שהיה אמור להיות מוכרז ב-E3 אבל בסופו של דבר הכרזתו נדחתה, הניב כבר חידה מוזרה שהופיעה באתר החברה. לא ברור אם הפרוייקט הנ"ל קשור איכשהו להיילו, או האם מדובר במשהו חדש לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully