וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: כפפות מוזיקליות

הכפפות המוזיקליות תאפשרנה לכם לנגן באמצעות הקשה באצבעותיכם על כל משטח שטוח

יש לי חיבה מסויימת לכפפות. פריט הביגוד הזה אמנם מיותר למדי בישראל, אבל אנשים שחוו פעם כוויית קור בידיים, תמיד יחבבו כפפות. ומדי פעם גם יוצא לי להשתמש בהן, במיוחד בטיולים חורפיים לחו"ל. הסיבה לכך שאני כותב את זה היא לא שהתחרפנתי והחלטתי להפוך את כפפות העור שלי לגאדג'ט היום, אלא כי סוף סוף ישנן כפפות שיכולות להיחשב לגאדג'ט.

שמן הלועזי הוא Fingertip Keyboard Gloves, והן מגיעות מחנות הגאדג'טים המוזרה ביותר ברשת – Hammacher Schlemmer. מה שהופך את הכפפות האלה לגאדג'ט היא העובדה שהן מתפקדות ככלי נגינה. בעזרת כל אחת מהכפפות האלה תוכלו לנגן אוקטבה שלמה, על ידי הקשה עם האצבעות על כל משטח שטוח. לחיצה על כפתור שנמצא במרכז כף היד תשנה את הצליל של שלוש האצבעות האמצעיות, כך שתוכלו לקבל את כל 8 התווים של האוקטבה.

שתי הכפפות – שמתאימות לילדים – מתחברות גם לרמקול אותו תולים על החגורה. כמו כן, הכפתורים על הרמקול מאפשרים לשלוט בעוצמת הצליל ובקצב שלו. ניתן להוציא מהגאדג'ט הזה לא רק צלילי פסנתר, אלא צלילים של 8 מכשירים שונים. כל זה נטען דרך ה-USB ועולה 69.95 דולרים.

פוטנציאל למגניבות, או רק לכאב ראש?

הכפפות האלה יכולות ללמד ילדים לאהוב ולהכיר מוזיקה, אך בו בזמן לעצבן אתכם אם הילדים ישתמשו בהן יותר מדי. אז מה אתם אומרים, גאדג'ט היום או גאדג'ט איום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully