וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד לא רק נשמע

אורנג' מתרחבת לתחומים של טלפוניה נייחת, שירותי אינטרנט ומכירת תוכן - סרטים, סדרות, מוזיקה ומשחקים

חברת אורנג' הכריזה היום על מהלכים שנועדו להפוך אותה מחברת סלולר "לחברת תקשורת ומדיה" – כך לדברי דוד אבנר, מנכ"ל החברה. המהלך, שמגיע על רקע יום ההולדת העשירי של החברה, צפוי לכלול כמה שלבים, שיחלו בסוף השנה.

חלק מרכזי באסטרטגיה הוא חיזוק משמעותי של החברה כחברת תוכן, מהלך שבנוי על פתיחת Orange time – אתר מולטימדיה חדש. האתר ימכור תוכן - סרטים וסדרות שמוזרמים למחשב (נחתמו הסכמים עם דיסני, וורנר ו-NBC, בין השאר), זאת בהתאם לתפיסה שהמחשב הוא הטלוויזיה החדשה. כמו כן, תהיה ב-orange time גם חנות מוזיקה מקוונת שתשתמש בקטלוגים של וורנר, EMI, יוניברסל, הליקון, הד ארצי ו-NMC. לא נמסר מה יהיה התמחיר ובאילו פורמטים ניתן יהיה לרכוש תכנים באתר. בשלב הראשון ניתן יהיה להוריד שירים לטלפונים הסלולריים כהרחבה של חנות המוזיקה הסלולרית הקיימת של החברה, ואילו אחר כך אפשר יהיה להורידם גם למחשב האישי. בהמשך, מתעתדת החברה להרחיב את השירות גם למסך הטלויזיה.

orange time יתחרה שן ב-Bgames, אתר המשחקים של בזק, ויציע משחקי PC להורדה. כמו כן, נחתם שיתוף פעולה עם חברת Oberon – מהספקיות הגדולות של משחקי casual - שיאפשר למשתמשים בישראל להוריד את משחקי החברה למחשביהם. בנוסף, יכלול האתר גם משחקי סלולר, ומשחקים מקוונים מרובי משתתפים.

בנוסף מתכוונת פרטנר להיכנס לתחום הטלפוניה הביתית מבוססת פס רחב, כשהיא תומכת במוצרי בסיס כגון תא קולי ושיחת ועידה, יחד עם שירותים מתקדמים דוגמת משיכת שיחה מהטלפון הסלולרי אל הטלפון הקווי ולהפך. יחד עם זה, רוצה אורנג' להפוך לספקית אינטרנט, גם תוך שימוש בתשתית של בזק והוט. המהלך הזה, שיכלול גם קופסאות לרשת ביתית אלחוטית בפרוטוקול 802.11n המהיר, עשוי להיות משמעותי לשלבים עתידיים בתוכניות המדיה של פרטנר, שכוללים כאמור שידור גם למכשיר הטלויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully