וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סוני אריקסון באה עם מוזיקה

24.9.2008 / 14:02

כמו נוקיה, גם חברת הסלולר השוודית-יפנית משיקה שירות הורדות מוזיקה בלתי מוגבלות לסלולרים

סוני אריקסון מסרה השבוע כי היא תשיק תוך מספר שבועות שירות מוזיקה עם הורדות בלתי מוגבלות, על מנת להתחרות בשירות המקביל שחברת נוקיה צפויה להשיק בקרוב.

שירות Play Now Plus של סוני אריקסון, שיהיה זמין אך ורק דרך מפעילות סלולריות, יספק למנויים גישה למיליוני שירים, והמשתמשים יוכלו לשמור עד 300 שירים לאחר תום תקופת החוזה (בין 6 ו-18 חודשים).

"תוך מספר שבועות, השירות יהיה זמין למנויי טלנור", אמר ראש השיווק של סוני אריקסון לנרד הורניק לעיתונאים כשסיפר על תוכניות החברה להשקה בקופנהגן.

לדבריו של הורניק, השירות יושק על ידי חברת טלנור בשוודיה, ויתרחב למדינות מערב אירופאיות אחרות באמצע הרבעון הראשון של 2009 ולמדינות אחרות בעולם ברבעון השני.

האנליסט פאולו פסקטור מחברת CCS Insight אמר "זה עוד מיזם מוזיקה בשוק שהופך צפוף יותר ויותר. המיזם מיועד להתחרות עם Comes With Music של נוקיה".

משתמשי השירות של נוקיה, שיושק ב-17 לאוקטובר בבריטניה, יוכלו להוריד ולשמור מוזיקה ללא הגבלה במשך שנה. השירות צפוי לעלות עד 70 לירות שטרלינג מעבר למחיר המכשיר.

"בטווח הארוך, חובבי מוזיקה יבחרו בבירור במכשירים שמגיעים עם גישה בלתי מוגבלת למוזיקה. זה מאד אטרקטיבי", אמר לרויטרס רוב לואיס, ראש חברת אומניפון שמשמשת שותפה טכנולוגית של סוני אריקסון.

השירות של סוני אריקסון צפוי לעלות כ-15 דולרים לחודש בשוודיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully