וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבי דל החדשים

חברת Dell הציגה בארץ את סדרת הניידים העסקיים החדשה שלה, כמו גם את המחשב הסלוני Studio Hybrid

חברת דל הכריזה היום כי היא תשיק בישראל את סדרת המחשבים הניידים העסקיים החדשה Latitude E, והציגה לעיתונאים גם את מחשב ה-Hybrid השולחני החדש של החברה, אשר נמצא כבר בחנויות. לדברי Dell, מחשבי הסדרה החדשה פותחו בשיתוף עם קרוב ל-4000 מקצוענים ומשתמשי קצה, כדי להבין את רצונותיהם ודרישותיהם.

הסדרה החדשה, שמחליפה את סדרת Latitude D, מיועדת לאנשי עסקים וארגונים, וכוללת שבעה דגמים: שני דגמים אולטרה-ניידים בגודל 12.1 ו-13.3 אינץ' (E4200, E4300), ארבעה דגמים בגודל 14.1 ו-15.1 אינץ' (E6400, E6500, E5400, E5500) ודגם מוקשח למחצה בגודל 14.1 אינץ' (E6400ATG). בכל מספרי הדגמים מסמלת הספרה הראשונה את דירוג הביצועים והספרה השניה את גודל המסך.

במחשבים החדשים מיושמות כמה טכנולוגיות חדשות של Dell, ביניהן גם אפליקציית ניהול הגדרות של צריכת חשמל, פתרונות אבטחה ובחלקם גם חיי סוללה ארוכים במיוחד ומקלדת מוארת שמתאימה את העצמה לרמות התאורה בחוץ.

לא רק עסקיים

חוץ מסדרת ה-Latitude, השיקו בדל גם את Studio Hybrid – מחשב שולקני קטן מאוד ומעוצב מאוד, שמגיע במגוון צבעים ומתאים להצבה בסלון. המחשב, שמחירו מתחיל ב-3450 ש"ח, מגיע עם מפרט שנקבע על ידי המשתמש ויכול לכלול בין השאר גם כונן בלו ריי וממיר טלוויזיה. בדל מתגאים ביותו של המחשב "ירוק" מרוד, עם צריכת חשמל שתואמת את התקן Energy Star 4.0.

כמו כן, הציגו בחברה גם את ה-Inspirion Mini 9 – מחשב ה-Netbook של דל. המחשב הקטן והזול-יחסית כולל מעבד Intel Atom, מסך של 8.9 אינץ', מקלדת כמעט מלאה, גיגהבייט זכרון וכונן קשיח SSD בגודל של עד 16 גיגהבייטים. מחירו בארה"ב מתחיל מ-349 דולרים, והמחיר בארץ טרם נקבע. המחשב צפוי להגיע אלינו בעוד מספר חודשים.

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully