וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס מנגנת

לאחר המתנה ארוכה, השיקה הבוקר הרשת החברתית הענקית את שירות המוזיקה המחודש שלה

מייספייס – הרשת החברתית השייכת לענקית התקשורת News Corp., השיקה הבוקר מחדש את אתר המוזיקה Myspace Music, זאת לאחר שחתמה על הסכמים עם חברות המוזיקה הגדולות – EMI, Sony BMG, יוניברסל וחברת וורנר שכולן זכו לשותפות במיזם. הדבר ייתן למשתמשי האתר גישה לקטלוג המלא של החברות, כשאת השירים ניתן לשמוע באמצעות נגן מובנה, אשר מאפשר גם לבנות רשימות השמעה. מודל הרווחים לנגן הזרמת המוזיקה מגיע, נכון לעכשיו, מפרסומות באתר.

מעבר מהזרמת שירים באמצעות הנגן, ניתן יהיה גם לשים את רשימות ההשמעה האישיות בדף המייספייס ולקנות את המוזיקה עצמה דרך חנות ה-MP3 של אמזון. שיתוף פעולה נוסף הוא עם חברת Jamster, המאפשרת להוריד את השירים (גם כן, בתשלום) בצורת רינגטון.

על פי דיווחים, רוב התוכן באתר אמור להיות נעול למשתמשים מארצות הברית, זאת עקב הסכמי רישוי בינלאומיים. עם זאת, בדיקה מעלה כי ניתן בקלות לגשת לתוכן גם מישראל, גם עם משתמש שמוגדר כישראלי ובלי הסוואת IP. רכישת התוכן באמזון, לעומת זאת, נעולה בפני הגולשים הישראליים.

אחד היתרונות המשמעותיים התיאורטיים של מייספייס מיוזיק החדש הוא שיפור משמעותי ביכולת של אמנים עצמאיים להרוויח כסף מעמודי המייספייס שלהם. האמנים יוכלו להרוויח גם מהפרסום בנגן וגם ממכירת האלבום שלהם בחנות המוזיקה של אמזון.

במידה רבה, מהווה שירות המוזיקה המשופר של מייספייס השוואת יכולות לעומת רשתות כמו iMeem, שמאפשרת שמיעה חוקית של מוזיקה מכל הלייבלים ורכישתה כבר חודשים. עם זאת, היתרון של מייספייס במספר המשתמשים ובעיקר במספר האמנים שמשתמשים בשירות כבסיס לנוכחות המקוונת שלהם, עשוי בהחלט להפוך את השירות החדש לפופולרי מאד, ואולי גם להחזיר למייספייס מעט מהזוהר שאבד לה בשנתיים האחרונות.

  • עוד באותו נושא:
  • מיספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully