וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשים של נוקיה

דידי חנוך

25.9.2008 / 12:11

יורוקום פותחת את השנה בהכרזות על דגמי נוקיה חדשים שיגיעו לארץ, כולל שני מכשירי דגל מסקרנים

יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, פותחת את השנה העברית בסדרה של השקות מכשירים למגוון סגמנטים, במסגרת האסטרטגיה הנוכחית של חברת האם לפלח את השוק באופן מדויק יותר. מנכ"ל יורוקום אילן גרינבוים דיווח במסיבת העיתונאים על התחזקות החברה בשני סגמנטים: העסקי והחרדי. נוקיה E71 הפך למכשיר העסקי המצליח ביותר של החברה, ומכר כבר מעל 20,000 יחידות. החברה מצפה שהוא יגיע לרף ה-40,000 עד סוף השנה. החברה השיקה לפני מספר חודשים את הטלפון ה"כשר" הראשון שלה, וגם הוא זכה להצלחה לדברי גרינבוים, עם 60 אחוז מהמכירות במגזר החרדי במשך התקופה.

לדברי גרינבוים, יורוקום מתכוננת לכניסתה לרשת פלאפון עם השקת רשת ה-GSM של החברה בשנה הבאה, וכמה מהמכשירים שיושקו בתקופה הקרובה יגיעו בהמשך גם לפלאפון.

הפשוטים והמעוצבים

בקטגוריית מכשירי הבסיס, השיקה החברה לאחרונה את 3120, שסקרנו כאן. במסיבת העיתונאים הכריז אילן גרינבוים שאליו יצטרף 3610, מכשיר בסיסי נוסף במבנה צדפה עם מצלמת 1.3 מגפיקסל.

בקטגוריית העיצוב, מחייה החברה את המספר המיתולוגי 6600, בשני מכשירים בשם 6600 Fold ו-6600 Slide. כפי שניתן לנחש מהשמות, מדובר במכשיר צדפה ובסליידר, שההבדל המשמעותי ביניהם הוא שבסליידר מצלמת 3.2 מגפיקסל בעוד בצדפה מצלמת 2 מגפיקסל.

עוד בקטגוריית העיצוב, תביא יורוקום לארץ אחד ממכשירי סדרת Supernova המעוצבת של נוקיה. המדובר ב- 7210, מכשיר דור 2.75 שיושק בסלקום עוד כשבועיים. למכשיר מצלמת 2 מגפיקסל.

המתקדמים

החברה עומדת להשיק בשבועות הקרובים שלושה מכשירים מתקדמים יותר. 6210 Navigator הוא מכשיר שמתמקד בתחום הניווט, עם לחצן ניווט מובנה ויישום מצפן. המכשיר עובד על מערכת ההפעלה S60, ומצויד במצלמת 3.2 מגפיקסל, חריץ להרחבת זיכרון ומסך 2.4 אינץ'.

המכשיר שיורוקום רואה בו מכשיר הדגל בסדרה הוא N96, יורשו של N95. מדובר במכשיר עם מסך 2.8 אינץ', מצלמת 5 מגפיקסל, זיכרון מובנה של 16 גיגה וחריץ להרחבת זיכרון בפורמט SDHC, שמאפשר כרגע הרחבה ל-8 גיגה נוספים, אבל בעתיד יאפשר גם יותר. המכשיר יושק תוך מספר שבועות באורנג' וסלקום.

המכשיר שצפוי לדעתנו להיות הצלחה גדולה יותר מ-N96 הוא נוקיה N85, שצפוי להיות מושק בקרוב באורנג'. N85 קטן יותר מ-N96, ומצויד במצלמה שגם היא בעלת 5 מגפיקסל, אבל מצוידת בפלאש טוב ויותר ונחשבת בעיני סוקרים רבים למצלמה הסלולרית הטובה ביותר בשוק, ואולי למצלמה הסלולרית הראשונה שמהווה תחליף למצלמה דיגיטלית "רגילה" גם בתנאי ראות לקויה. אם יתומחר באופן סביר, צפוי לדעתנו N85 להיות מכשיר מצליח מאד בשוק הישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה
  • n95
  • n96

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully