וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

גיבורי העל פולשים לוידאודרום. ספיידרמן ובאטמן מביאים את חבריהם הארנבים הפסיכוטיים של ריימן

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו עורכים ביניהם עימות טלוויזיוני מרתק בנושא מדיניות חוץ. מי מהם שמצליח לענות את התשובות החכמות ביותר, נכנס לוידאודרום.

Damnation

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: דצמבר 2008

הערות: ז'אנר ההיסטוריה האלטרנטיבית הוא כר פורה למשחקים. הפעם אנחנו מדברים על ייקום בו מלחמת האזרחים האמריקאית נמשכה מספר עשורים, והפכה טכנולוגית יותר ויותר. באשר לז'אנר המשחק – מדובר בנסיון לשלב בין כותרי היריות לכותרי הרפתקאות. כמו 'טומב ריידר', אבל עם איזון יותר שוויוני בין אקרובטיקה לבין היריות

Rayman Raving Rabbids TV Party

מגיע לפלטפורמות: ווי, DS

תאריך השקה: 21 בנובמבר 2008

הערות: כיוון שאנחנו שמים כאן כל טריילר חדש של Rayman Raving Rabbids שיוצא, פשוט כי רובם מצחיקים כל כך, כבר קשה למצוא מה לכתוב עליהם. כל מי שעוקב אחרי המדור, יודע שמדובר באוסף של מיני-משחקים בהם מנסה ריימן לסכל את תוכניותיהם הזדוניות של ארנבים פסיכוטיים (אך חמודים להפליא), אז מה שנשאר זה לכתוב על הדברים הספציפיים שמופיעים בכל קדימון. הפעם מדובר בקריצה לחובבי הסדרה 'גיבורים', אך כדי להבין אותה תצטרכו לראות את הפרק הראשון של העונה השלישית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Need for Speed: Undercover

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS, אייפון

תאריך השקה: 21 בנובמבר 2008

הערות: עוד שנה עברה, עוד פרק בסדרת Need for Speed הותיקה מגיע למדפי החנויות. שוב נראה מרוצים, שוב תהיה עלילה "מגניבה" ומלאה באנשים יפים שמדברים במשפטים שבלוניים – בזה אפשר להיות בטוחים. אבל החידוש האמיתי הוא תהליך הפיתוח של המשחק – הוא נמשך שנתיים, כך שאפשר לצפות ליותר חידושים ויותר דברים מעניינים.

Halo 3

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: ינואר 2009

הערות: כשטרילוגיית היילו הסתיימה, מעריציה הרבים תהו כיצד ימשיך הייקום של המשחק. זה החל בכך בהכרזה על משחק האסטרטגיה Halo Wars, ועכשיו מגיעה החשיפה של הפרוייקט עליו דיברו בבאנג'י – מפתחת המשחק – כבר בתערוכת E3. הפרוייקט זה הוא, כך מסתבר, תוספת להיילו 3 שמוסיפה קמפיין חדש. עוד לא ברור מי תהיה הדמות בה נשלוט במהלך הקמפיין, ומה תהיה עלילתו.

The Witcher

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

הערות: משחק התפקידים The Witcher, אשר מבוסס על סדרת ספרים של אנדז'יי ספקווסקי הפולני, הושק כבר לפני כמעט שנה וזכה לביקורות לא רעות בכלל. אבל עכשיו מגיעה לה הגרסה המורחבת, שתכלול עדכונים גרפיים, הרפתקאות חדשות ואפשרות להורדה חינמית עבור בעלי המשחק המקורי. מי שירצה לקנות אותו בגרסה הזו, יקבל גם DVD עם סרטון דוקומנטרי אודות הפקת המשחק, פסקול, מפה, מדריך אסטרטגיה וסיפור קצר.

Lego Batman

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: 10 באוקטובר 2008

הערות: בעוד כשבועיים יגיע אלינו המשחק החדש בסדרת באטמן, שכלל לא מבוסס על הסרט המצליח-מאוד של השנה. האמת היא, שהוא מבוסס על סדרת צעצועים – תוצר של הסכם בין חברת הקומיקס DC לבין לגו. לגו באטמן אמנם לא מדבר, והנו הרבה פחות אפל ממקבילו המוסרט, אבל הוא גם הרבה יותר משעשע.

Spiderman: Web of Shadows

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: 21 באוקטובר 2008

הערות: מספיק להסתכל על הרווחים שגרפה סדרת סרטי ספיידרמן בקופות כדי להבין שמדובר באחד מגיבורי-העל הפופולאריים ביותר אי פעם. זה אמנם מגניב, אבל רע מאוד כשזה נוגע למשחקים – כותרים המבוססים על סדרות מפורסמות נוטים להיות לוקים בחסר, כיוון שאנשים יקנו אותם בכל מקרה. ובכל זאת, הקדימונים אותם אנחנו מקבלים ל-Web of Shadows נותנים תקווה כי הפעם זה יהיה שונה, הפעם המשחק יתעלה מעל לפופולאריות של הגיבור ויספק מגניבות משלו. האם זה יקרה? נראה בעוד כחודש.

Motorstorm: Pacific Rift

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 28 באוקטובר 2008

הערות: ה-Motorstorm הראשון היה אחד מכותרי ההשקה של הפלייסטיישן 3. הוא הציג גרפיקה מרהיבה, משחקיות טובה ואורך חיים גבוה למדי. עכשיו מגיע לו הכותר השני, שכבר לא נהנה מייתרון החדשנות, ונאלץ להתחרות במשחקים כמו Pure, והשאלה היא כיצד יוכל להתמודד? אם להאמין לטריילרים שלו, יוכל Motorstorm: Pacific Rift להתמודד עם התחרות לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully