וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Clarion MiND

זה מחשב? מכשיר ניווט? לוחית אינטרנט? נגן מדיה? התשובה לכל השאלות היא כן

קטגוריית מחשבי ה-Netbook – מחשבים ניידים קטנים יחסית וזולים יחסית, נבנתה תוך פחות משנה וזוכה בימים אלה לפופולאריות עצומה. כל יצרניות המחשבים הגדולות מצטרפות לחגיגה הזו, ואיתן גם כמה חברות שמנסות לעשות לעצמן שם בתחום הזה. בגלל התחרות הגדולה, אנחנו רואים גם הרבה יצירתיות, ואחד הנטבוקים היצירתיים ביותר שפגשנו עד כה הוא ה-MiND של חברת Clarion.

מדובר במכשיר עם מסך מגע בגודל 4.8 אינץ' שמפעיל גרסה מיוחדת של לינוקס על מעבד Atom של אינטל במהירות 800 מגה-הרץ. ה-MiND יכול לגשת לאינטרנט דרך רשת אלחוטית או מודם בלוטות', כשהגלישה מתבצעת באמצעות דפדפן פיירפוקס בעל שימושיות אינטרנט מלאה, הכוללת גם הצגת פלאש. כמו כן, יש לו גם תוכנה לבדיקת דוא"ל ומעבד תמלילים, למקרה שאתם צריכים לשרבט משהו קצר.

אך מעבר לכך, מדובר גם במכשיר מולטימדיה וניווט. הוא תומך בפורמטים הפופולאריים של אודיו (WMA, MP3, Ogg, AAC) ובאלה של וידאו (H.264, WMV, Mpeg-4), וכולל מקלט GPS מובנה. יש ל-MiND גם תושבת לרכב שמאפשרת להעביר את כל האודיו, כולל הוראות ניווט, לרמקולים של המכונית שלכם. המכשיר הזה אמנם הוכרז כבר בינואר השנה בתערוכת CES, אבל עכשיו הפך ל"אמיתי" יותר כשהורכזו תאריכי ההשקה והמחירים שלו. ה-MiND יושק בארה"ב בנובמבר הקרוב, ובאירופה בינואר 2009. מחירו יעמוד על 649 דולרים ו-649 יורו, בהתאמה.

הפינה לשיפוטכם

ומה אתם אומרים? נטבוק יצירתי או GPS יקר? מוצר שווה או מוצר מיותר? גאדג'ט היום או גאדג'ט איום?

  • עוד באותו נושא:
  • gps
  • clarion

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully