וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

G1 או אייפון 3G?

28.9.2008 / 10:18

אם שניהם היו בארץ, ולא היו מכשירים אחרים בעולם, מה הייתם קונים? הסלולרי של אפל או של גוגל?

יש משהו מבאס בלשאול איזה משני מחשבים שלא נמכרים רשמית בארץ הייתם קונים, אבל אנחנו אנשים אופטימיים, כאן בוואלה!TECH, ואנחנו מאמינים באמת ובתמים ששני המכשירים יגיעו לכאן בייבוא רשמי. או לא רשמי. או אולי היורשים שלהם. טוב, אנחנו מנסים להיות אופטימיים. זה לא תמיד עובד.

G1

מסך מגע זה אחלה, ובאמת יש ל-G1 מסך מגע. אבל יש לו גם מקלדת מלאה נשלפת. והיכולת הזאת לבחור בין דרכים שונות להשתמש במכשיר נמצאת בלב הקונספט. G1 הוא מכשיר פתוח לגמרי, מכשיר שמפתחים יוכלו לבחור מה ליצור עבורו כדי להפוך אותו למכשיר כיפי יותר, שימושי יותר, חדשני יותר. זאת ההבטחה שהאייפון לא מקיים בגלל שאפל חולי שליטה ומגבילים את המפתחים שלהם. יש לו גם מצלמה 3 מגפיקסל, והוא בנוי מהיסוד להיות מכונת אינטרנט אמיתית. והשימוש שהוא עושה ב-GPS, עם מיפוי טוב יותר ואפשרות לראות גם צילומים של המקום בו אתם נמצאים או לאן שאתם הולכים, משדרג אותו משמעותית.

אייפון 3G

פתיחות זה אחלה. אתם יודעים מה יותר אחלה? ממשק אינטואיטיבי שעובד מהר. ראינו את הסרטונים של ה-G1, אבל גם יצא לנו לשחק באייפון, ועדיין אין השוואה. יש יתרון לסגירות, וזה אותו יתרון שיש למחשבי מק על מחשבי לינוקס: הם פשוט עובדים טוב יותר. הכל בנוי בזהירות כדי ליצור את חוויית המשתמש הטובה ביותר. ועם כל הכבוד לאפשרויות של מפתחים ליצור תוכנות לאנדרואיד, כרגע יש הרבה יותר תוכנות לאייפון. ורבות מהן - כפי שזיו קיטרו סקר כאן בשבועות האחרונים - מגניבות מאד ומשדרגות את המכשיר ואת יכולותיו. ועוד לא דיברנו על כך שה-G1 עדיין לא מנגן וידאו שאינו פלאש. האייפון הוא אייפוד, מכונת מולטימדיה אמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully