וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: AU Box

הקופסה הקטנה של חברת תקשורת יפנית ניחנה ביכולות גדולות, ביניהן המרת תכנים והעברתם ישירות לסלולר

המחשב האישי הוא כלי עבודה נהדר, אבל בתחומים בידוריים אנחנו רואים מגמה של מעבר למכשירים ייעודיים, שמתחברים לטלוויזיה בסלון. נכון, לרבים מהם עדיין אפשר לקרוא "מחשב", אבל הסממנים המובהקים בדמות מקלדת ועכבר מתחלפים בשלטים פשוטים וממשקים שלא דורשים מאיתנו לכתוב. הכלל המנחה במחשב סלוני, באם זה HTPC אמיתי או קונסולה, הוא שהניווט צריך להיות אינטואיטיבי ולא מסורבל.

חברת התקשורת היפנית KDDI, לה זרועות בתחומי הטלפוניה הנייחת, הניידת והאינטרנט, השיקה במדינה אתמול את ה-AU Box, מחשב סלוני מסוג חדש. בתמורה ל-3 דולרים בחודש, יוכלו בעלי המכשיר לגלוש בעזרתו באינטרנט, לנגן תקליטורי מוזיקה וסרטי DVD, וכמו כן לגשת לחנות המקוונת של החברה כדי להוריד משהם סרטים ושירים. עד כאן, הכל רגיל ולא ממש מגניב.

היופי של המכשיר הזה הוא האינטגרציה שלו עם הטלפונים הסלולריים. בעלי הקופסה יוכלו להעביר את התוכן אותו הם הורידו מהחנות ישירות לטלפון שלהם. כמו כן, ניתן גם להמיר דיסקים של מוזיקה לפורמט אודיו אותו הטלפון יוכל לקרוא ולהעביר את המוזיקה ישירות. ואם זה לא מספיק, מגוון הכניסות במכשיר יאפשר לכם לקחת חומרים שצילמתם במצלמת הוידאו הביתית ולהמיר גם אותם לקבצים אותם ניתן לראות על הטלפון הסלולרי.

מוכנים לזרוק את המחשב?

רוצים לעבור להשתמש בקופסאות מולטימדיה ייעודיות, או שעדיין חולמים על מחשב חזק וגדול?

  • עוד באותו נושא:
  • au box

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully