וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד: גאדג'טי השבוע

3.10.2008 / 2:50

גם בחג התייצבו להם חמישה גאדג'טים במדור והמתינו לשיפוטכם. במה בחרתם כגאדג'ט השבוע?

בראשון

75 אחוזי תמיכה מ-538 גולשים, זה מה שקיבל גאדג'ט היום שלנו ביום הראשון לשבוע הכי משמין של השנה. והמספר היחסית-גבוה הזה אומר שבאינטל לא טעו כשדחפו את מעבד ה-Atom הקטן, ובחברות המחשבים צדקו כשהחליטו ליצור קטגוריה נוספת של מחשבים ניידים, זאת שמיועדת ליישומים לא כבדים במיוחד ועל מכשיריה לא מבקשים סכומים גבוהים במיוחד.

בשני

וואו, יש לי הרגשה שאתם לא ממש אוהבים את ארוחת החג. אחרת קשה להסביר איך ביום שני 78 אחוזים מ-1116 הגולשים הצביעו לסט שלטי Wii שנראה כמו חרבות אור בתור גאדג'ט היום. זאת בזמן שהייתם אמורים, לכל הפחות, לבלוע איזה גפילטע פיש. טוב, אם מסתכלים על זה ככה, דווקא לא קשה להבין למה העדפתם להצביע, ולתת לערכה הזו את הכבוד שבתואר גאדג'ט השבוע.

בשלישי

שבע מאות וחמישה גולשים הצביעו לסורק החשבוניות שהיה אצלנו ביום שלישי, ומתוכם רק 68 חשבו שהוא גאדג'ט היום. הגיוני, מדובר במכשיר לא זול, וכזה שממלא פונקציה אותה רובנו שונאים יותר מדברים נלוזים כמו מקררים נטולי מנגנון הפשרה ועמידה בתור לקבלת זריקה. אבל עדיין, זה אחד הגאדג'טים השימושיים ביותר שהבאנו בזמן האחרון, והצלחתם להעריך את הרעיון שעומד מאחוריו.

ברביעי

נעלבתי, קוראים יקרים. איך יכול להיות שרק 52 אחוזים מתוך 319 הגולשים הצביעו לטובתה של הקופסה הזו. אני מבין, זה היה היום האחרון של החג וכולם היו עצבניים, אבל הרעיון פה פשוט ומרשים - העברת תוכן מהמחשב לטלוויזיה וסלולר, מקומות אליהם אנחנו ממילא מעבירים תוכן, רק בלי התערבות המחשב.

בחמישי

מסתבר שאתם מחבבים את Prometeo - המטען הסולארי הלביש. 71 אחוזים מתוך 230 המצביעים החליטו כי מדובר בגאדג'ט היום שלנו, ולמרות מספר ההצבעות הנמוך-יחסית, זה לא דבר של מה בכך. אני מקווה שבתוך ההצבעות יש לפחות כמה שמשועשעים מכך שלגאדג'ט קוראים על שמו של פרומטאוס, ומהסבירות (הנמוכה, אבל עדיין) לכך שכשמישהו ילבש אותו, יבוא נשר ויתחיל לנקר לו את האיבר עליו התליון הזה נמצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully