וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולרי ישראלי מצא בית ברוסיה

אמבלייז מובייל הישראלית תשיק בשנה הבאה ברוסיה שני טלפונים סלולריים מתקדמים

חברת העיצוב הטכנולוגי הישראלית Emblaze Mobile תשיק בשנה הבאה שני מכשירים ברוסיה, זאת על פי דיווח של המגזין הרוסי Kommersant. שני המכשירים נועדו להתחרות ב-iPhone של אפל, שיימכר במדינה באופן רשמי רק ממחר, אך על פי הערכות יותר מחצי מיליון אייפונים מסתובבים כבר ברחבי המדינה.

המכשיר הראשון שיושק, במרץ הבא, יהיה Edelweiss – טלפון דור 3 עם מסך מגע של 3.5 אינץ' ורזולוציה 854x480, אשר גבוהה יותר מ-480x320 של האייפון. מעבר לכך, יצוייד המכשיר ב-GPS וזכרון מובנה של 8 או 16 גיגהבייטים. הדגם הזה יימכר, ככל הנראה, בלי הסכמי רשת, ברשתות שיווק וחנויות טלפונים. נכון לעכשיו, נמצאת החברה במגעים עם הרשת ION, לה 81 חנויות באזור מוסקבה.

הדגם הבא של החברה, שצפוי להיות מושק ברוסיה באוגוסט 2009, הוא מכשיר עליו הם מצהירים באתר שלהם כעל מכשיר הדגל, Monolith שמו. לא ברור מהו המפרט של הטלפון הסלולרי הזה, אך באמבלייז מציינים כי הם עובדים עליו כבר 5 שנים, וצופים למכור 350 אלף יחידות שלו בשוק הרוסי תוך שנה.

השותפים ביצירת הטלפון הם חברות Sharp ו-Access, עם שותפים טכנולוגיים בדמות Redbend, Sanyo, Pioneer, Panasonic, Texas Instruments, Ericsson ו-Samsung. המכשיר הזה, בגלל ההסתמכות הרבה שלו על יישומי רשת, כבר יקושר כנראה לרשת מסויימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully