וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

דמויות מוכרות מעולם המשחקים מגיעות לוידאודרום לקראת יום הכיפורים כדי לבקש סליחה על שנעדרו זמן רב

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו מובילים אותם אל ארוחת החג הנחוג באותו השבוע, ומכריחים אותם לאכול את כל המנה לפני שיקבלו קינוח. אלה שלא טובעים בתוך הדמעות שלהם, נכנסים למדור הוידאודרום.

Mirror's Edge

מגיע לפלטפורמות:פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 14 בנובמבר 2008

הערות: אוי, כמה נחמד - מסתבר שהעולם של Mirror's Edge הוא דיסטופיה בה השלטונות עוקבים אחרי כולם ומדכאים ייחודיות. באמת, אף פעם לא שמענו סיפור כזה. טוב, לא, לא באמת, וטריילר הסיפור של המשחק באמת קצת נדוש. אבל היי, אנשים רבים ששיחקו בו, אומרים שהכותר עצמו דווקא ממש מגניב - אולי אחד המשחקים המגניבים ביותר שמושקים בשנה העמוסה הזאת

NBA 2k9

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, פלייסטיישן 2

תאריך השקה: 7 באוקטובר

הערות: חברת Electronic Arts מאוד אהבה להיות בעלת השליטה הכמעט-מוחלטת בשוק משחקי הספורט. ואז הגיעו קונאמי ו-2K Games - הראשונה עם פרו אבולושן והשניה עם סדרה שלמה של כותרים שמתחרים ישירות באלה של EA. כך גם NBA 2K9, תוספת חדשה לסדרת משחקי הכדורסל של 2K שמביאה גם עדכונים מהעולם האמיתי לסטטיסטיקות של השחקנים בכותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Sonic Chronicles

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו DS

תאריך השקה: הושק

הערות: הרבה מאוד אנשים תהו מה עבר על סגה כשהחברה הודיעה כי הדמות הכי מפורסמת שלה - סוניק, עומדת לככב בכותר תפקידים מבית Bioware, שהנו אחד האולפנים המוכרים ביותר בתחום. ובכן, נראה כאילו ההימור הזה משתלם, הכותר נראה ממש מגניב, והביקורות הראשונות אומרות שהוא מצליח להביא קצת חדשנות ובגרות לעולם הדועך של סוניק.

Brothers in Arms: Hell's Highway

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק לקונסולות, 10 באוקטובר למחשב

הערות: אחד הייתרונות הבולטים של Brothers in Arms על חבריו לז'אנר משחקי הפעולה המתרחשים בתקופת מלה"ע 2, הוא הדמויות. אם בכותרים אחרים אנחנו משחקים חיילים ג'נריים, כאן יש גיבורים וסיידקיקים שמלווים אותנו (חלקם, לפחות) ממשחק למשחק. גם כאן אנחנו פוגשים את הדמויות המוכרות, ואיתן מגיעים שיפורי משחקיות שכוללים אפשרויות צוותיות מורחבות ואינטליגנציה מלאכותית טובה יותר.

Penny Arcade

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי, פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: סוף 2008

הערות: רבים מקוראי המדור יודעים על אהבתי הלא מאוד סודית ל-Penny Arcade, אחד הקומיקסים המוצלחים ביותר ברשת לטעמי. שני יוצרי הקומיקס - גיימרים נלהבים שלא חוסכים ביקורת ממפתחי משחקים, החליטו גם הם לנסות וליצור משחק. הפרק הראשון שלו יצא לפני מספר חודשים וזכה להצלחה רבה בקרב המעריצים (אני, למשל), והחלק השני קיבל עכשיו טריילר חדש. לא ברור מתי המשחק עצמו יגיע לשוק, אך כנראה מדובר בתקופת החגים המתקרבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully