וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

הטלפון הסלולרי של סטודיו Art Lebedev נראה מגניב, אבל הוא רק תמונת פוטושופ מוצלחת עם מספר מילים לידה

ברבים מקרים, כמה מכם נוטים שלא להסכים עם כך שהגאדג'ט הגרוע של השבוע אצלנו הוא באמת גאדג'ט גרוע. ובכן, היום גם אני לא מסכים - הגאדג'ט עליו אני הולך לכתוב כלל איננו גרוע. יש שיאמרו, אפילו, כי הוא מגניב לגמרי. אבל עם זאת, מקומו כאן ולא במדור גאדג'ט היום. במשך מספר שורות אנסה להסביר לכם למה.

אך לפני שמדברים על מושא כתבה זו, צריך להבין בכלל מהו. מדובר במוצר שנחשף בהכרזה של הסטודיו Art Lebedev, אשר הביא לנו בעבר את מקלדת ה-Optimus עם מסכים בכל מקש ומחיר שמצריך משכון בית ומכירת כליה. הפעם הכריזו בארט לבדב כי הם עובדים עם רשת הסלולר הרוסית Scartel, בעלת תשתית WiMax במוסקבה, על טלפון סלולרי. והטלפון הזה - הוא נראה מדהים. יש לו WiMax, WiFi, מסך מגע גדול ברזולוציה של 850x480, יציאות אודיו ווידאו, כרטיס זכרון ושתי מצלמת.

אז מה הבעיה, אתם שואלים? הבעיה היא שאני לא מתלהב כלל. גם אני, עם כישורי פוטושופ מינימליים, יכול ליצור תמונה יפה ולהגיד שבפנים יהיה מפרט קסום. אבל Art Lebedev פישלו בגדול כשהכריזו על מקלדת האופטימוס באמצע 2005 והצליחו להביא אותה ללקוחות רק ב-2008, זאת לאחר דחיות רבות. עכשי הם מראים לנו תמונת פוטושופ יפה ולא אומרים אפילו באיזו מערכת הפעלה הטלפון שלהם צפוי להשתמש? סליחה, אבל אני לא מאמין לזה. במקרה של מעצבים צעירים שיוצרים עיצובים חדשניים, אנחנו שמחים לפרגן להם במדור ג'אדג'ט היום תוך תקווה שמישהו יהפוך את העיצוב למוצר, אבל Art Lebedev הם סטודיו גדול ומוכר, מן הראוי היה שיראו משהו יותר משמעותי מתמונת פוטושופ וכמה מילים יפות כשהם מכריזים על טלפון, בייחוד עם הרקורד שלהם. וכך, האולי-טלפון הזה הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

מוכנים לפרגן?

האם אתם מסכימים שצריך לפרגן לגאדג'ט לא חדשני במיוחד רק כשיש משהו מוחשי, או שגם תמונת פוטושופ לבדה מספיקה לכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully