וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גניבה המונית בדויטשה טלקום

6.10.2008 / 17:42

בענקית התקשורת הגרמנית Deutsche Telekom מודים כי גנבו מהם מידע אישי של מיליוני לקוחות

גנבים חטפו מידע רגיש על מיליוני לקוחות סלולר של Deutsche Telekom, כך הודתה החברה הגרמנית במה שמתברר כפרשיית אבטחה חמורה שניה השנה. התקרית נובעת מגניבת מידע ב-2006, אשר רק עכשיו נחשפה בדיווח של המגזין דר שפיגל, אשר הופץ לפני הפרסום ביום שני. לטענת המגזין, הם הצליחו להגיע למידע אודות 17 מיליון משתמשי סלולר של DT. "חוץ מהשמות, הכתובות ומספרי הטלפון, כולל המידע במקרים מסויימים גם תאריך לידה או כתובת אימייל" אמרו ב-Deutsche Telekom במהלך סוף השבוע. "המידע לא כולל מידע בנקאי, מספרי אשראי או פירוט שיחות".

דויטשה טלקום אומרת כי היא דיווחה על הגניבה בתחילת 2006 ולא מצאה עדויות לכך שבמידע נעשה שימוש שמטרתו להציק ללקוחות, או שימוש פסול אחר.עם זאת, המידע יכול להוות בעיית אבטחה לפוליטיקאים, מנהיגים עסקיים ומנהיגי דת שפרטיהם האישיים דלפו החוצה.דוברת משרד הפנים הגרמני אמרה כי המשרד ביקש מחוקרים לנתח את הנזק הפוטנציאלי למספר אנשים, וסירבה לתת פרטים נוספים.בדויטשה טלקום אמרו כי הם הגבירו את האבטחה מאז הגניבה. החברה הציעה ללקוחותיה לשנות את מספרם בחינם ופתחה קו חם לטיפול בבעיה.

הפרשיה החדשה הגבירה את הפרסום השלילי של Deutsche Telekom, אשר הודיעה במאי השנה כי היא גילתה ניטור לא חוקי של שיחות ב-2005, כאשר הטענה הייתה כי הנהלת החברה עקבה אחר בכירים ועיתונאים כדי לגלות מי מדליף מידע. במקרה ההוא, נפתחה חקירה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully